Gå til innhold

Er det flere som er på overtid?


bettyliss

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 5 dager over tiden, etter tolv dager blir jeg forsøkt satt igang, babyen ligger så langt nede at nå må den jo komme snart, har bare maserier og masse kynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp jeg og er 5 dager over...masse maserier og menssmerter jeg og...hatt det ganske lenge nå....tar på humøret ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fortsatt her. Er to dager på overtid.. Har bursdag i morgen så skal bli spennende og se om han kommer da :) Selv om jeg tror han dröyer til over helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire dager på overtid her:) Ble strippet i går, og blitt satt igang med en tablett idag. Også dette uten noen større virkning. Håper modning skjer i det stille da selvsagt, men ingen rier. Blir lagt inn i morgen for mer intens igangsetting med flere tabletter. Dette grunnet noe høyt bt. Hadde lyst å komme i gang av meg selv, men er også lei, så det er greit at noe skjer snart. Ved mitt sykehus er overtidskontrollen uansett bare 7 dager over termin, og hadde ville bli satt igang da. Har ikke noen tro på at noe ville skjedd i løpet av helga. Tror mye slikt er arvelig, og min mor gikk ca tre uker over tida med alle sine tre barn. Det er bare ikke aktuelt:) Så sitter nå her å venter spent på at noe skal skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dager på overtid i dag. Begynner å bli lei nå. Har mensmurringer, stikninger i underlivet og kynnere, men det har jeg hatt i et par uker nå, så aner rett og slett ikke når vesla har bestemt seg for å komme ut.

Og tror ikke jeg får noe overtidskontroll før det har gått 14 dager heller, syns det er fryktelig lenge å vente på overtidssamtale, skulle gjerne bli satt i gang senest 14. dager på overtid hvis ingenting skjer av seg selv snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jepp, over en uke her. Hadde termin 26.april. Overtidskontroll neste tirsdag , evt igangsetting da. Håper jo noe skal skje før da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...