lille sprelle Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Har endelig klart å gå ned i vekt til nesten normalvekt. Har sterke magemuskler og har nå fått "twopack" - de øverste magemusklene er definert, MEN over keisersnittsåret henger det en festlig en... - ser ut som en liten valke rett og slett. Er det flere som opplever det og ev har noen tips?
Gjest ->>- Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Det er vanlig, og fint lite å gjøre med (om man ser bort fra kosmetisk kirurgi).
Prish Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Tre år siden mitt ks og jeg har den hengende greia som du beskriver rett over arret. Enda værre ble den etter andre svangerskap enda jeg fødte vaginalt. BLÆÆÆ
På'n igjen! Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Må dessverre konstatere at det henger litt her også, tre år etter ks...har ikke helt nådd matchvekt etter svangerskap nr. 2 (vanlig fødsel), men det blir nok en liten hengis over arret, ja.....forresten helt utrolig at de greide å ta ut en hel baby gjennom det lille snittet, det er jaggu ikke mange centimetrene!
Rampongi Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Å hurra, det hørtes da oppløftende ut. Jeg tok ks for 7 mnd siden og er lettere nå enn jeg var før jeg ble gravid, kun et par kg, men alt hjelper på. Jeg hadde store planer om å trene vekk den lille valken jeg.. ikke mulig det altså da nei. Fillern å!
Galskapens overhode Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 uansett vekt etter 1. og 2. sv.sk. har jeg hatt den valken.. Nå snart 7 år etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå