endelig gravid28 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg Har fått masse kviser nå og lurer på om dette går over i løpet a graviditeten..?? Erfaringer? Kjedelig å føle seg mindre pen i tillegg til å være slapp og kvalm. Blir veldig lite lysten på å være sosial. Setter pris på symptomer siden jeg er utrolig glad for å være gravid, men må inrømme at dette er litt kjipt. Har hørt at man stråler og føler seg vakker som gravid..hehe..det gjelder ikke meg. Eller blir det slik etterhvert???
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Slet med kviser sist jeg gikk gravid. Det ga seg litt når jeg var halvveis tror jeg. Skal man tro kjerringrådene stjeler jentene av sin mors skjønnhet, og det ble jente på meg sist. Denne gangen har jeg ikke merket noen forandring i huden.
mov:) Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 fikk kviser med en gang jeg sluttet på pillene,og da jeg ble gravid fortsatte bare kvisene å komme på rare plasser,oppe på ryggen,halsen,bak ørene..så skal si deg jeg har noen fine arr etter dem:) hehe.. Er 11+1 i dag, og kvisene har begynt å gi seg litt nå
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 jaaaa jeg også,maaasssse overalt,i fjest,halsen,ryggen,bryste,i øre, og i tilegg er håret fettete,og kvalm,og slapp,så jeg forstår deg absolutt med den sosiale biten,e livredd for at d ska bli sånn her for alltid,jeg ska være forlover i ett bryllup til sommern,å tru vist jeg ser sånn ut da..haha ganske kijpt mn er gla for graviditeten,misforstå meg rett.. mn d sies at man skal drikke mye vann og hvile,da skal det bli bedre,spise sunt og få mosjon satser på at d stabilisere seg,og husk ikke klem på dm,dette er utruli vanskeli.. satser på at dette er bare en liten periode,så blomstrer vi opp me mage og glød t ferien
Hurra <3 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Jeg fikk også masse kviser og følte meg i det hele tatt veldig lite pen og utrolig lite attraktiv i 1. trimester med kvalmen og alt sammen.. Men, får håpe dette er en trøst for dere: I 2. trimester forsvant kvisene, huden har vært kjempefin siden, magen begynte å vokse og alt kjentes bra og flott. Tror det var da jeg begynte å stråle og gløde som gravid Så gled dere til 2. trimester, da er det meste fint og flott (og ennå ikke for tungt). Slik var det i alle fall for meg.. Lykke til!
endelig gravid28 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2010 Takk for svar. Gleder meg til jeg kan gløde Gjør langt fra det nå...føler jeg selv da. Det værste er at jeg skal på tur med jobben denne helgen...og føler meg verken pen eller kan drikke alkohol!! Hehe...dette er jo egentlig bare bagateller i det store og det hele!! HAr lyst å fortelle alle det, men er bare 8 uker i dag. Er det for tidlig....???
glerme81 Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 er tidlig i 1. trimester jeg, å kvisene kommer overalt! mye mere kviser nå enn i puberteten! haha! d gleder meg å høre at d roer seg i 2. trimester! -endelig gravid28- vi får bare holde ut med kvisene å glede oss til neste trimester!
Hurra <3 Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Om det er for tidlig å fortelle må jo du selv avgjøre. Jeg fortalte det til de fleste før de "obligatoriske" 12 ukene. Men det har med min personlighet å gjøre. For om noe skulle gå gale, så ønsker jeg at folk skulle vite det også.. Har ikke noe behov for å holde det hemmelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå