venter nr 2 i november <3 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 noen som har erfaring med denne? synes den ser fin ut jeg! men lurer på hvor bred den er? er visstnok en del tvilling/søskenvogner som blir for brede for dører... hvor bred kan en tvillingvogn være for å gå greit inn dører osv? også lurer jeg på om den er god på vinterføre? på finn.no er det noen som selger sin 2008 modell for 4000kr inkl 2 mykbager, regntrekk, myggnett, stelleveske og handlenett, høres det bra ut?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Vil ikke anbefale denne som søskenvogn, kanskje som tvillingvogn. Vi kunne ikke ha denne når eldstemann var to år, da var den for kort i ryggen. Dessuten var vogna tung, spesielt uten håndbrems (finnes som tilvalg på de nyeste modellene, styr unna modellene uten!) En tvillingvogn bør være max 80cm for å komme inn vanlige utgangsdører osv, men jeg har til gode å se søskentvillingvogner som er bredere enn dette. De fleste er mellom 75-80cm brede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå