Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Var der forrige uke men siden Vesla her sutta på totten hele tiden (selv om han mammen dyttet borti flere ganger uten hell at hu sku slippe totten gitt) Så skal jeg tilbake i dag,håper hu ikke sutter på totten i dag..Vil ha bilder av ansiktet hennes.. hehe.. UTROLIG FORNØYD med Lysaker 3D.. Utrolig koselig mann som driver det.. Fler som synes det?? el ikke synes det??
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Vi var der! Og er utrolig fornøyde!!!! Lillegutt lå i seteleie første gang vi var der, og vi så nesten ingen ting for armer og bein var i veien. Fikk ny time (etter nesten 14 dager) og da hadde han snudd seg, lå ikke med hodet helt ned....men liksom på litt på tvers nedover. Så vi fikk kjempefine bilder og film! Skikkelig god service. Betalte ikke en kr. for time nr. to og han tok seg like god tid! Vil anbefale Ultralydklinikken på lysaker til alle som lurer!!!! :-)
ida87_thea_andrine Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Vi var der og vi er sååååå fornøyde altså!!!! han var så hyggelig og han gjorde allt han kunne for å få bra bilder!! Vesla mi lå med ansikte inn mot min rygg så vi kunne ikke se ansiktet hennes, men han skulle ha mat pause så vi fikk komme inn etter at han hadde spist og da skulle jeg i mellomtiden spise mye søtt og drikke mye søtt sånn at hun kunne flytte på seg litt og det hjalp=) siden vi var fra fredrikstad så gjore han allt for at vi skulle slippe å dra så langt igjenn!! Han var utrolig koslig!! Det blir der neste gang også=)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Vi var der oxo.. veldig fornøyde ) Hyggelig mann ja.
Buddhine Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Kan ikke annet enn å si meg enig Kjempe koselig hele opplevelsen:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Vi har også vært der og er superfornøyde,flotte bilder og en hyggelig mann.
§juni-2010§ Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Vi var også der, og er super fornøyde! Masse bra bilder og filmer fikk vi med oss hjem Og mannen som driver det er kjempe koselig!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2010 hjemme igjen fra Lysaker 3D besøk nr 2 nå.. men hu Vesla her er ikke sann Stakkars mannen,han prøvde alt han kunne og få bra bilder av Vesla her men nei da.. ikke snakk om og flytte på seg litt nei.. Hehe.. Han ble nesten litt lei seg at jeg ikke fikk noe bra bilder denne gangen el.. Men herregud,ikke hans feil det.. Jeg er fornøyd jeg..har da 2-3 greie nok bilder av vrangpeisen her inne Betalte heller ikke noe for time 2. så ja.. Lysaker er og anbefale på det sterkeste.. virkelig..
eja Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Vi har også vært der tidligere, og det var supert! Her var jenta veldig medgjørlig, og vi fikk masse kjempegode bilder og mange filmer. Jeg skriver også under på at mannen var veldig hyggelig og morsom Anbefales på det sterkeste.
lillepersille80 Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Vi var der for en mnd siden og vi var begge kjempefornøyd. Vi fikk mange fine bilder av en veldig hyggelig mann som gav mamma og baby komplimenter og ble "kompis" med pappa. Veldig serviceminded, hyggelig og morsom; jeg anbefaler det på det sterkeste!=)
Pixie Power Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Så synd at det ikke gikk så mye bedre denne gangen, da. Men bra du har en god opplevelse av stedet likevel :-) Servicen blir ekstra viktig når resultatet ikke blir som forventet!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2010 Er nesten så en får en følelse av og "kjenne" denne karen "sleng deg ned på nå mor,så skal vi se på underverket" Tenkte "Næmen....Finnes det spøkefuler her ute i verden ennå" Jeg følte meg som "hjemme" der i hvertfall.. Ikke som andre "leger" som utfører ultralyd Nei,når vi skal ha neste mann ble jeg enig med han 3D karen at vi sku komme igjen til han da Og at den ungen ble litt mer medgjørlig hehe
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 Vi var der sist jeg var gravid og satte igjen med en veldig bra opplevelse. Valgte å reise dit denne gangen også og var like godt fornøyd denne gangen! Ja jeg synes at han er veldig trivelig og liker at han fleiper litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå