Gå til innhold

Er kvalm og uggen hele dagen. Blir kvalmere av å spise.....Huff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det sånn?

Har lest at det kan hjelpe å spise lite, men ofte, men jeg blir bare kvalm av å spise. Til og med en liten brødskive er nok til at jeg nesten kaster opp.

Er kun i uke 7, så dette kan jo holde på 1 mnd til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her også. Kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg:( Kaster opp hver gang jeg prøver å spise.. Føler jeg har prøvd alt! Det eneste jeg kan spise uten å kaste opp, er salt potetgull..

Har vært sånn i 3 uker nå, er 7 fullgåtte uker idag. Håper det går over snart, men har mine tvil:( Forrige gang kastet jeg opp nesten hele tiden frem til uke 19:(

Go bedring til deg!:)

Skrevet

Huff, føler med deg!!

Jeg var skikkelig kvalm døgnet rundt, fikk ikke en gang sove på natten.

Totalt mangel på matlyst og det meste kom opp igjen uansett :( Det var skikkelig tungt!

Kvalmen kom for fult når jeg var 5+3 og nå er jeg 8+3 å kvalmen er nesten helt borte. Den aller veste uken for meg var uke 7 og etter den gikk alt bedringens vei :)

Alt jeg kan anbefale deg er å drikke mye vann, det var det eneste som fungerte for meg mot kvalmen (litt i allefall)

Skrevet

Føler sånn med dere :( Men her er en glad-beskjed: Det går over!

Jeg var sinnsykt dårlig i uke 5,6,7.. Begynte å stabilisere seg litt i uke 8. Nå i uke 9 er jeg mye bedre av kvalmen.. Ikke helt borte, men MYE bedre. Jeg trodde også jeg måtte gå i mange mange uker med kvalmen, men det er altså ikke sikkert dere gjør!

Jeg klarte å snu trenden ved å tilbringe flere dager med min mamma.. Ble pleiet og passet på hele tiden. Høres sikkert rart ut, men jeg er sikker på mamma hjalp ;-)

Skrevet

Jeg henger meg på. Jeg er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg jeg også. Jeg kaster ikke opp av meg selv, men er nødt til å stikke fingeren i halsen stadig vekk. Fire ganger hittil i dag. ÆSJ, har gått med Seaband konstant i to dager nå, men jeg kan dessverre ikke skryte av de. Jeg klarer ikke få de til å fungere...

Det er godt å høre at det er flere enn meg som ikke er så god på å spise mat.... det beste jeg får i meg er noe salt. Salt potetgull, salte pastiller, osv. Mat går ikke så greit.

Men, jeg trøster meg med at ettersom jeg er så kvalm så står det sikkert ganske greit til med lilletrollet i magen.

Jeg har ikke helt styringa på hvor langt på vei jeg er, men jeg tror jeg er inne i den 7. uka...

Skrevet

Jeg har stor tro på at kvalmen min gir seg om noen uker! Siden påske har jeg vært kvalm fra morgen til kveld og ingen mat har frista. Har droppa å lese alt som står om at man må spise så sunt og fiberrikt og blablabla. Så lenge denne kvalmen vedvarer spiser jeg det jeg får ned. Om det er vaniljekjeks en hel dag, så får det bare være!

Vanligvis spiser ikke jeg så kjempeofte. Det kan gå mange, mange timer uten at jeg trenger mat, men nå må jeg nesten spise konstant. Saftis er helt genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...