Gå til innhold

Julio eller Emilio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står mellom disse to, men vi klarer ikke å velge.

Mellomnavn blir Tobias..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor dere i Norge? I såfall, ingen av delene.

Skrevet

om det er navnene dere skal velge mellom så synes jeg Julio Tobias klinget bedre enn Emilio Tobias

Skrevet

Jeg har selv en Emilio så jeg synst det er et veldig vakkert navn, men om du skal ha Tobias som mellomnavn så klinger Julio Tobias best i mine ører :)

Skrevet

Må nesten bli Emilio, knapt noen i Norge som klarer å uttale Julio. Eller skal du kjøre norsk uttale attpåtil? I så fall er det vel knapt et navn.

Skrevet

Neio deto ero ikkeo finto uansetto. Jåletto definitivto!

Skrevet

Neio deto ero ikkeo finto uansetto. Jåletto definitivto!

Denneo likteo jego ogsåo! hahahahaha!xD (haohaohaohao xD )

hihio!

Skrevet

Hvis dere er norskspråklige; ingen av dem. Høres idiotisk ut på norsk, feil tonefall og feil uttale, eller skal dere løpe rundt å lære alle som spør om barnets navn hvordan de uttaler Julio???

Hvis dere snakker spansk og bor i spansktalende land så synes jeg Emilio er hakket penere, men da må dere ikke finne på å ha Tobias som mellomnavn...

Skrevet

Tobias er fint navn. Ville heller ha valgt Emilian istedet for de to andre navnene.

Synes ikke det passer med Tobias uansett som mellomnavn, fullstendig stilkræsj!

Skrevet

Hva med:

Marianno

Heleno

Idao

Tuvao

Chriso ???

Skrevet

Så negative dere var da.

Ja vi hadde tenkt å uttale det rett frem, JULIO.

HI

Skrevet

Tobias alene synes jeg er fint. Julio, sagt rett frem, høres bare merkelig ut i mine ører.

Skrevet

Beklager, må gi tommelen ned jeg og.. Juilo liker jeg ikke, tenker på en spansk strandløve med speedo og vel mye .. Og så tenker jeg på Julius.. I kombinsasjon med Tobias av alle ting, blir det enda verre. Da heller Emilio Tobias..

Eller ingen av delene. Å blande utenlanske og nordiske navn blir som regel veldig dårlig...

Hva med Emil Tobias eller Julian Tobias om det må være begge navnene? Men for all del, dere kaller barnet for hva dere vil, har jo hørt verre.

Skrevet

min emilio har verdens vakreste navn!!! og er verdens vakreste <3

han har chiliensk far da:)

Skrevet

Hva med Julius eller Umulius?

Skrevet

Heheh! Husker jeg hadde en kassett med "Prins Umulius" da jeg var liten! Den digget jeg, hørte på om igjen og om igjen :P FANTASTISK <3 (Flere som husker den?)

Skrevet

??? Ingen av dei. Bruk Tobias aleine, det er finare

Evt Emilian, men aleine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...