Gå til innhold

Ja, mannen kommer seg ikke avgårde til Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått og håpet i en uke at Flesland skulle være stengt, men det så dystert ut frem til i morges. Noen har hørt min bønn, så jeg får ha mannen min hjemme med meg i stedet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Togene går vel fortsatt?

Skrevet

Ikke fort nok til at han rekker møtet sitt. ;)

Skrevet

Slapt å ikke bestille togtur eller sette opp videokonferanse når det har vært tydelig lenge at det ikke er sikkert at man får til å fly. Men kos for deg å ha mannen hjemme da.

Skrevet

Du får kjefte på Statoil, da. Det er de som setter opp transporten, så det er ikke mannen min som er slapp, du. Videokonferanse med et par hundre stykker er heller ikke noe som er godt egnet... Flott at folk trekker konklusjoner ut av intet, da.

Skrevet

Bra for deg :)

Til dere andre: Firmaer av en viss str kan tape mer på å ha folk sittendes i "dager" på reisefot med tog enn dersom de bruker fly, dette pga tapt arbeidsfortjeneste for mange (ikke alle kan jobbe på tog) + at de må betale lønn + tillegg... En flybillett er kanskje dyrere, men man får unna reisen på ett par timer og det blir billigere for formaet. En til Oslo på møte med fly eller tog gjør ikke så mye, men skal det være større koneranser etc velger heller de fleste nå å kansellere og utsette fordi det blir for dyrt. Dessuten har man nå alltid en viss uvisshet om man får arbeiderne hjem igjen også fordi det er stor pågang til togene om dagene og NSB sliter fremdeles innimellom på enkelte strekker....

Skrevet

Beklager, jeg tenkte selvfølgelig på arbeidsgiver og mente ikke at mannen din var slapp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...