Gå til innhold

Endelig er jeg her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for noen nervepirrende uker som har sneglet seg fremover! Åååh så deilig å komme hit. :)

Dessuten blir det et mer positivt fokus på svangerskapet. På 1. trimester er det et veldig stort fokus på spontanaborter, og det har jeg ikke turt å lese om. :/ Så nå kan jeg begynne å være her inne! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du også har kommet inn hit nå:=) Velkommen:=)))

Godt å komme seg over hit, for som du skriver så er det så mye om spontanabort på 1.trimister og jeg ble helt vettaskremt av å lese om det. Så jeg er glad jeg har kommet meg over hit:=)

Kos deg nå og nyt svangerskapet. Dette går bra vettu:=)

Skrevet

jeg kom over i går, (eller i dag skal d vel egentlig være..) er kjempe letta!

Lykke til til oss :-)))

Skrevet

Velkommen skal du være :)

Er jo noen bekymringer man skal gjennom i hvert trimester, men den verste bekymringen legger seg jo som regel når man kommer over hit.

Og så går det jo an å hoppe over de meldingene man ser kanskje kan gjøre mer skade enn nytte :)

Lykke til fremover!

Skrevet

Ja jeg husker fra sist jeg gikk gravid, at jeg slappet mer av i 2. trimester og da kunne jeg kose meg. I 3. trimester er man veldig sliten og vil egentlig bare bli ferdig :) Heheh..

Så nå kanjeg senke skuldrene og begynne å se frem imot å få enda et lite herlig menneske inn i familien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...