Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, torsdag 22 april? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin idag ;) La det skjeeeeeeee ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

69 dager igjen så med andre ord har jeg goood tid :D

Skrevet

15 dager igjen...

Skrevet

48dager til termin! 8 dager til høygravid;)

Skrevet

2 dager igjen . . . vanvittige kynnere / falske rier i natt , men stoppet de ikke opp da etter noen timer ?? . . Å joda . . grrr . . .

Skrevet

51dager:D å kan nesten ikke vente<3

Skrevet

25 dager igjen, men sannsyligvis blir det 15 dager til mål pga planlagt keisersnitt ;)

Skrevet

Har 4 dager igjen til termin:)

Skrevet

44 dager igjen til termin..

Skrevet

13 snegledager, vil ha ho ut nå jeg...

Skrevet

6 dager til terminen, å det virker som om barnet har tenkt å slå leir der inne for alltid.....

Skrevet

53 dager igjen. Kjenner at motivasjonen på jobb stadig synker nå når det bare er 4 uker igjen...

Skrevet

26 dager igjen :)

Skrevet

63 dager igjen, dvs 42 dager til permisjon!!!

Skrevet

Her fortsatt:) Fire dager over termin. Strippet i går. Uten effekt. Satt igang med en tablett i dag. Blir innlagt for mer intens igangsetting i morgen. Pga noe høyt blodtrykk. Har ikke kjent noe særlig etter den første tabletten. Ikke mer enn de vanlige plagene, som begynner å bli alt for kjent nå. Så tror nok jeg må ta morgendagen til hjelp. Er lei, men det er uansett ikke lenge igjen:)

Stå på damer!!

Skrevet

49 dager igjen... Føles veldig lenge, men har utrolig mye fore før det: tre eksamener, en eksamensmappe som skal leveres og en oppgave + alt som ikke er klart til babyen kommer. Så får vel være glad det er tid igjen ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...