Zitro Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Sa guttungen på 4,5 og pekte på overkroppen min. Satt med genser på da... ja, svarte jeg - hvordan det? Da får vi masse melk!!! He, he... Legger til at det er 1,5 år siden han så meg amme lillesøstra hans, men jaggu henger det ikke igjen enda at hun fikk melk fra puppen! Og han smakte jo aldri på det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Hehe, så herlig! Guttungen på 2 1/2 satt ved siden av meg når jeg hadde pc'n på fanget (satt noget henslengt) Så kikka han på magen(e) mine og begynte å telle...1....2.....3 mager!!!
Gjest Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hehe, gutten min på 2 år følger ivrig med hver gang jeg skal pumpe til minstemann. "Puppen går inn der, melka renner ned der".. Lurer på om han forteller om det i barnehagen, det er jo litt pinlig.
Tokatter_USA Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Snups hadde skjønt at når damer har stor mage, så er det gjerne fordi det er en baby der inne. Så da hun en dag satt på fanget til Grandma, som har en ganske stor byste, la hun en liten hånd på en stor pupp og spurte, logisk nok: "Grandma, do you have a baby in there?"
Ugl@ Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hehe, festlig disse ungene. Mine jenter kommer også med slike gullkorn. Feks her en morgen jeg sto på badet å tørka meg etter dusj og jentene satt på do og potta: Du mamma, du har ikke truse på!!! Nei, stemmer det, pleier å ta av meg trusa når jeg skal dusje vet dere. Ja, men du mamma, du har pigg på tissen!!! ( Jeg har ikke barbert meg på et par dager)...kremt....lurer på om de forteller det i barnehagen....hoho Og pupper er de veldig fasinerte av.Feks hun på 4 1/2år som sier at hun skal bli stor dame ,få baby i magen, store pupper og melk i puppen hun også, akkurat som mamma har had. Og hun lurer også på hvorfor mamma har fått mindre pupper, var jo myyyye større før!! Ja.....sånn er livet sier jeg da.... Og så spørr hun støtt om det snart blir baby i magen min igjen da..hehe....niks...babyfabrikken til mamma er satt ut av drift forteller jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå