Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg vil føde! *snufs* 4dg på overtid når klokken slår 0000.. 3-4cm åpning er konstantert. Maserier/modningsrier ofte i løpet av dagen - men det blir ikke vondere. Hatt det slik siden lørdag nå. Slimproppen er gått. JEG VIL FØØØDE!!!!!!!!!!!!!!!! Ville bare syyte... hehehe Kanskje det hjelper, hvem vet? Men, hjelpe meg - hvor lenge skal jeg gå slik da? Det er vondt, plagsomt.. Huff... Mister motet snart jeg. *sukk*
Zitro Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jøss, kan dem ikke få litt fortgang på sakene da? Ble lagt inn på bare 3 cm åpning jeg og etter 28 timer uten fortgang på sakene da så satte dem meg i gang... vannet hadde ikke gått engang...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Stakkars deg, vet akkurat hvordan du har det! Jeg prøvde ALLE triks i boka, brystvortestimulering, sterk mat, sex, kanel, modningsakupunktur.... Men jenta mi bestemte akkurat selv når hun ville komme (sta er hun fremdeles). Lykke til, krysser fingrene for at det skjer noe snart!
FrøkenSprøken Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Huff daaa Og så du som har hatt et så slitsomt svangerskap også... Jeg skal krysse alt jeg har for deg! Håper at det hjelper... Lykke til så mye uansett når det setter igang. Jeg er glad det ikke er meg, men samtidig er jeg litt sjalu... Rart med det, men å føde er jo en fantastisk opplevelse, selv om det er grusomt vondt :-/ Trøsteklem fra
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg var sikker på at du hadde født nå jeg... Men det hadde du ikke=P Stakkar! Føler med deg, og gruuuer meg til det er min tur... =/ Jeg var inne på sykehuset for å STOPPE rier for 2 uker siden... De kom med 2 min i mellom i maaange timer, så fikk en sprøyte i armen som stoppet det hele. Helt til dagen etter... Da begynte de på igjen, og vi dro til føden igjen... Overlegen mente at siden de ikke ble vondere kom det til å gå over av seg selv, og sendte oss hjem. Hun hadde rett, det gikk over =) Men det var liksom litt sånn; Takk for forsmaken på det som jeg vet skal være ENDA vondere =P Lykke lykke til!! =D
mamman til to gutter Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Det er bare å kapitulere og innse at du aldri kommer til å føde;-) Det er mitt beste tips. Jeg hadde en rask førstefødsel og etter noen falske alarmer denne gangen, sendte jeg mannen på jobb mens jeg satt hjemme med rier selv, for jeg var helt sikker på at det bare var nok en falsk alarm med litt vonde kynnere. Heldigvis ombestemte jeg meg raskt og fikk mannen hjem igjen (han rakk å komme seg på jobb før han måtte snu) og vi fikk dratt på sykehuset. 4,5time etter jeg sendte mannen på jobb var babyen ute.
Mammaen til Isak Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jeg håper du er innlagt nå Jeg syns om du ikke er det, at du skal reise på føden og sette deg ned-.Hver bestemt å si at du ikke reiser hjem igjen uten ungen din! Ei venninne av meg måtte gjøre dette selv i forrige uke , 8 dager på overtid. Jeg fatter ikke hvorfor de skal la folk gå over tida med alt som har vært i media i det siste, så vet vi jo at dette ikke er bra! Jeg gikk selv over tida med Isaken, men det er jo 5 år sida. Neste gang skal jeg ikke gå over tida! Babyen er ferdig så de får versågo å sette i gang! Jeg forstår at du er sliten og lei, man blir det på overtid (akkurat som man ikke er det i utgangspunktet) Sender deg varme tanker og lykke til!! Klem
Anne-B. Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Nei, det er tullete at de skal la folk gå over tida så lenge. Selv gikk jeg 14 dager, og etter to døgn med masrier og to sjekk inne på føden, ba jeg så pent om å få bli satt i gang. På andre kontroll fikk jeg akupunktur og lovnad om at skjedde det ikke noe innen søndag, skulle jeg komme da og bli satt i gang. Resultatet var selvfølgelig at jeg oppvridd og utslitt som et brukt vaskefille da ungen endelig var kommet, og barseloppholdet på hotelet gikk med til soving og gråting. Orka ikke bleieskift eller noe, så takk og pris at mannen kunne være der sammen med meg. Skulle ikke være nødvendig å la folk gjennomgå det der, man skal jo tross alt prøve å komme seg etterpå og, og når man har barn fra før, skulle det bare være enda mer forståelig. Håper det skjer noe snart for din del.
engajente Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Har du fått tilbake alt fødestøvet du delte ut her da? Lykke til!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2010 *sukk* Jeg sitter her enda jeg. Etter jeg skrev innlegget igår ble det noe sinnsykt vondt, det stakk skikkelig oppi der og jeg satt bare og ventet på vonde rier bak i ryggen og foran. Kom det da?! Neeiiiii.... I 3-4timer holdt det på, for så å gå over igjen. Jeg har vel ikke annet valg enn å innse at jeg ikke kommer til å føde *lol* Er møkklei av å gå slik, så tenker at jeg skal ringe fødeavd imrg. Evt DRA dit. Jeg makter snart ikke mer, huff.. Var jo på sykehuset for 2dg siden, men det ble ikke tatt hensyn til at jeg verken har 3-4cm eller at jeg brukte 4.5t sist fødsel. Da hadde jeg ikke åpning i forkant av fødselen heller. Som legen sa: "Det skjer nok innen 1-7dg, så vi gjør ingenting". Jajaja... ) Har man noe annet valg enn å holde ut da?... huff Engajenta: Jeg håper da at jeg har fått tilbake fødestøvet, hehehe
Gulosten™ Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Send meg gjerne en PM og du trenger litt mer tips eller råd eller støtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå