Gå til innhold

Ordentlig vondt av Boliviajentene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamsen&LillePrinsen

Hvordan vet du at de har vært der før og gjort det samme? Hvem sier straffen blir halvert? Leser det meste om dem, men dette har jeg ikke hørt før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke synd på dem. Varselklokkene burde ha ringt oppi hodet til samtlige av dem. Dem det virkelig er synd på oppi alt dette, er barna de drar med seg. De er totalt uskyldige.

Skrevet

Jeg får vondt av de, absolutt! MEN dette er de skyld i selv og de fortjener straff. Man vet at det ikke er greit å smugle kokain selv om man er 17 år.

Skrevet

Synes synd på jentene i form at det er synd de var så utrolig naive og dumme som satte seg selv i denne situasjonen.

Om de fortjener straffen er en annen sak, synes det er noe høy straff for dumskap, men tross alt så må rettsvesenet i Bolivia avskrekke for at andre kansje ikke skal bli fristet til å prøve også. Narkotika ødelegger mange mennesker og familier tross alt, så derfor er det også enda godt at smugling av den slags gir så strenge straffer som det faktisk gjør.

Skrevet

8 tomme bager veier nok ikke 22 kg, så at de må ha fortstått at noe var galt er jeg ikke i tvil om. (det blir nesten 3 kg pr. bag det)

Trist for de er det jo, men jeg blir alltid spurt på flyplasser om jeg har pakket bagasjen min selv og om jeg har med noe for noen andre, når jeg sjekker inn.

Vil tippe de spurte om dette i Bolivia også..... Da kunne de jo sagt.... jo da, vi har med 8 bager for en kompis.

For DET visste de jo, selv om de sier at de ikke visste at det var kokain i bagene.

Skrevet

Enig med molle!!

17åringer vet såpass at man ikke skal reise på ferier som er betalt av noen man ikke kjenner eller vet noe om.. og man har pakker vel heller ikke med seg en masse bagger..

Skrevet

Vel, man trenger ikke være 18 for og skjønne konsekvensene av en handling. Det er ganske godt utviklet allerede når man er 3 år, så når det er 17 så har de noen års erfaring med konsekvenser for og si det sånn! Så nei, jeg synes nok ikke synd på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...