Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Ja, da tror jeg faktisk på at det skal bli ny baby i løpet av natten!!!!! 4min mellom riene og de har tatt seg opp i styrke, etter å ha startet med 7 min mellomrom ved 14 tiden i dag Håper virkelig at det ikke har tenkte å gi seg igjen denne gangen!!!
2010 Mammaen Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Oi, så spennende! Høres jo vitterlig ut som det er noe på gang ja :-) Lykke til med fødsel!
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2010 Og jammen gav det seg Nå er jeg drittlei... Har hatt uregelmessige rier, ikke veldig vonde, men greie tak siden lørdag : / Hvor lenge skal denne lille frøkna mobbe mamman sin??? Jaja, har fremdeles mellom 7 og 4 min i mellom, men de tar seg liksom ikke skikkelig opp i styrke. Var en kjapp tur bare for å se om de har effekt alikevel i går, men neida... Fremdeles 2 cm, litt tøyelig åpning... Må vel bare finne frem krukken med tålmodighet igjen.. Tror den ble godt gjemt i går!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Bizzy snart 4små - fødeklar! Hei... Jeg fødte den 16.April en perfekt liten jente.. Mine rier startet kl.01.00 på natten å var VELDIG uregelmessige helt fra start. Jeg trodde selv dette bare var kynnere å vi ventet helt til kl.06.00 før vi reiste innover på sykehuset. Jeg hadde alt mellom 2 min-9 min mellom riene som jeg fortsatt trodde var kynnere. Takene lå bak i korsryggen å jobbet seg litt fremover i magen. Vi fikk sjokkerende nyheter på føden: 5 cm åpning.. Dette var kl.06.30 å kl.07.47 var prinsessen vår ute. Det jeg ville frem til med dette er: Uregelmessige rier kan føre til MYE. 2 cm åpning kan fort bli mer uten at riene forandrer seg i styrke. Kan anbefale deg å la mannen din evt sjekke om han kjenner forandring i livmorhalsen din(et gummistrikklignende hull ca en fingerlengde oppi skjeden) om du føler deg trygg med dette. God hygiene,vær forsiktig å pust godt om du velger å prøve dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå