Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Må bare skryte av den,den er helt genial. Har ikke fått brukt den en hel periode enda,men virker veldig grei. Men,til dere som har erfaring:Noen som har klippet av hele stammen,er den vanskelig å få ut da? Tror jeg har satt den inn riktig,men kjenner den likevel litt.Lurer på om den kan være litt for stor. Har den for etter fødsel,noen som vet hvordan den andre er? Smalere? Kortere? Håper noen kan svare meg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ja, ikke sant den er genial? Jeg har klippet av stammen, og det er ikke noe problem å få den ut fordet. Klemmer liksom bunnen av koppen sammen slik at vakumet blir opphevet, og så vipper jeg den sidelengs ut. Går veldig fint. Det andre kan jeg ikke svare på.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Da tror jeg kanskje jeg tar sjangsen på å gjøre det,bare litt redd jeg får problemer med å få den ut Til nå er jeg ganske fornøyd,så det lover bra. Flere?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Den blir ikke sittende fast uansett. I verste fall stikker du bare en finger inn ved siden av den og dytter den ut. Det kan bli litt sølete, men ut kommer den. Men jeg har altså ingen problemer med å få den ut uten søl. Griper tak nederst i koppen med to fingre, og trekker den litt ut. Så klemmer jeg på den slik at vakumet oppheves, og så er det bare å ta den ut og tømme den. Helt uproblematisk
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Du trenger jo ikke klippe av hele "tappen" heller, men kan klippe litt og se om det fungerer, så klippe litt til osv. Jeg har Diva-cup, bare en annen produsent, ellers fungerer det veldig likt tror jeg, og har bare klippet den bittelitt kortere, så merker jeg den ikke lengre:) Jeg har født, og har den for etter fødsel. Tror ikke den er for stor, hvis du har plassert den riktig tror jeg ikke du skal kjenne den. Lurt å eksperimentere litt til du finner riktig plassering (litt lengre ut eller inn, vri litt på den og forandre litt vinkel) når den sitter korrekt skal det være vakuum rundt kanten så ingenting renner ut, og du skal heller ikke kjenne den. Tok meg to ganger med mens før jeg fikk helt teken på det, de første gangene lakk den litt også, sikkert fordi den var litt feilplassert. Tror bare du må fortsette å øve:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 ok. Tusen takk for svar! Den lekker litt på meg også. Akkurat som den flytter på seg.Føler den sklir ned igjen noen ganger. Den sitter så langt nede,kan dette være riktig? Ja,får bare fortsette å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå