Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hadde du sagt det om det var DIN egen datter som satt der nede ?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Nå er det ikke MIN datter som sitter der, og det utelukker ikke MIN rett til å ha MIN mening, heller!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Det var en passende straff. Tenk å bruke datteren sin for avledning! Det er helt forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Hvorfor syns du synd på dem? Jeg syns ikke synd på noen som gjør noe ulovlig i andre land med strengere straffer og dårligere fengsel enn vi har i Norge som får en straff der. Når de tar sjansen på å gjøre noe ulovlig i et annet land, så burde de tenkt gjennom hva som vil skje hvis de blir tatt. Nå var det heldigvis ikke noe problem i denne saken, men hvis norske gjør noe ulovlig i land med dødsstraff og så blir dømt til døden, så syns jeg faktisk ikke det er noe mer galt enn at landets egne innbyggere blir dømt til dødsstraff. De burde også satt seg inn i landets lover og burde visst at det kunne bli en konsekvens av det de gjorde (og for å understreke det, jeg er imot dødsstraff, men jeg er ikke imot at norske statsborgere blir dømt etter lovene i landet de gjør noe ulovlig). De det er synd på i denne saken er foreldre og evt søsken hjemme og de to stakkars barna som har mødrene sine i fengsel. Håper bare hun på 4år forblir i Norge (mener jeg leste noe her inne om at moren ønsker å få datteren til Bolivia hvis hun ble dømt) og at babyen som enda ikke er født også blir hentet til Norge sånn at den slipper å vokse opp i fengsel fordi moren har gjort noe ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Synest ikke synd på dem. Det som de prøvde å smugle inn til Norge,kune ødelagt mange liv. Og siden de ble stoppet,så er det heldigvis bare deres egne liv de får ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Det er selvsagt ikke verre at en nordmann dømmes til døden enn at noen andre blir det. Eller sagt på en annen måte, det er like ille. Forskjellen er at når det er en nordmann har norske myndigheter en mulighet til å hindre det. Og selvsagt gjør man det man kan for å hindre at et menneske blir myrdet med kaldt blod, uansett hva vedkommende har gjort.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 De fikk en gratis reise av noen fremmede, men ble ikke mistenksomme. Heller ikke merket de at bagene var ekstra tunge, siden Madeleine var så veltrent! Hun merket noe hardt nede i bagen, men gadd visst ikke sjekke det...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 ..og da de ble tatt sendte hun en tekstmelding der hun skrev "hjelp vi er blitt tatt! Hva gjør vi nå?" Men heelt uskyldig, selvsagt! Heldigvis har hun silikonpuppene hun kjøpte seg etter forrige Boliviatur å kose seg med.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Passelig naivt å skrive en sånn melding til sjefen. Han kunne jo ikke gjøre noe som helst, ikke sikkert han var interessert i det heller.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Hun sendte tekstmeld. til dama til "sjefen",- hun danser/skuespillerinna. Svaret fra henne var at hun skulle prøve å bestikke politiet med hva det skulle være: Penger, sex, osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå