Gå til innhold

Huff så trist :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Politimann knivdrept mens han var på oppdrag.

 

Så utrolig trist!!

 

Huff, tankene går til familien hans...

 

Det er det jeg frykter mest av alt når mannen min går på jobb!! Han omgås tunge kriminelle i narko-miljøet ofte, og de kan være så utilregnelige...

Han er ofte på spaning, og de tar seg inn i leiligheter for å finne nark. I de leilighetene kan det jo befinne seg mye skummelt.

 

Jeg liker ikke at utviklingen i de kriminelle miljøene blir hardere og hardere, og det så fort!

 

Huff nå må jeg prøve å tenke på noe annet ellers så får jeg vel ikke sove i natt... :(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er skikkelig tragisk!

 

Stakkars mann, og stakkars de som sitter igjen...

Skrevet

Ja det var trist:-(

 

Håper ikke at du bekymrer deg så mye at du blir ødelagt da, det skjer jo heldigvis utrolig skjelden!

 

Klem til deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...