mamma >to gull Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Hva syns dere om sportsdelen på denne vogna? Jeg syns den er grei når han skal sitte oppreist, men husker at størstemann sov dårlig i den. Nå skal jeg snart ta den i bruk til nestemann her, men lurer på om jeg kanskje skal kjøpe sportsdelen til City Cross (om det går å feste på den da....)
Babyønske �� Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 For det første: du kan ikke bruke City cross sin sittedel på Scooter. Jeg har den nye utgaven av Scooter, og gutten min på 15 mnd sover godt i den han syns jeg. Men om det er noen forskjell på gammel og ny utgave vet jeg ikke.
mamma >to gull Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Ok, men ble litt usikker faktisk om det er city el scooter jeg har faktisk. Kjøpte den for 2 år siden, mulig at sittedelen er endret på de nå, men jeg syns han sov dårlig når jeg la den helt ned. Tror jeg får ta den med meg i en butikk så får jeg evt se om jeg får kjøpt en ny sittedel jeg kan sette på understellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå