simba>>>3gutter Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 På søndag kveld skjedde det, minsten kom til verden etter en rask og vond fødsel. Jeg ble lagt inn på sykehuset med kryende svangerskapsforgifting på torsdag tre dager over termin. Jeg ble strippet og røsket litt i hverdag og si at det ikke er vondt er å lyve. Både leger og jm ville ha æren for at det skulle sette i gang, men ingenting skjedde. På søndag fant assistentlegen ut at jeg måtte ha en liten miljøforandring så jeg ble sendt hjemm på perm i noen timer. DA jeg kommer jeg opp igjen på sykehuset fikk jeg masse tak og kynnere men de gav seg med engang jeg la seg, sur som jeg ble over at ikke en tur ut heller skulle sette i gang fødselen. Så måtte jeg plustelig på do jeg reiste meg oppp av seng og da sa det plask og vannet gikk. Jm kom og satte meg på sparkeprøve, en halv times tid, mens jeg kjente at det kom mer og mer tak. Etter sparkeprøven lå jeg i senga og da kom riene som hand i hanske. Ringte gubben og han kom opp på sykehuset og vi fikk en fødestue. Riene ble kastet på meg og slo ryggen min helt ut, klarte ingenting unntatt av å ligge å hyle. 4 timer etter at vannet gikk kom minsten med nesa i sky og veide 4,4 kg 500 g mer enn hva legen trodde han skulle veie. jm synes det var en fin fødsel, selv om det gikk fort. Så nå har vi tregutter i huset og det blir spennende en fremtid med masse testoteron i hust. Er gald jeg har veto rett på det meste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå