Gå til innhold

Han har ikke lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke et problem som akkurat er overraskende under graviditeten sikkert...

Men min mann ønsker ikke å ha sex med meg eller berøre meg på noen erotisk måte i det hele tatt nå mens jeg er gravid. Helt siden magen begynte å bli synlig så har han ikke villet ha sex. Er snart 7 mnd på vei, og i løpet av denne tida har vi kanskje kost oss 4 ganger max. Og da total sex-tørke de 2 siste mnd.

Han sier at det er ekkelt for han og at han tenker på at vårt barn ligger like ved der vi "holder på". Skjønner dette godt egentlig, og har ikke den største lysten selv akkurat. Men jeg savner nærheten!

Snufs! Føler meg som en uattraktiv hvalross.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, dette forstår jeg må være fryktelig vanskelig! Har du prøvd å prate med ham om det? For hvis det faktisk er nærheten, og ikke sexen du savner, så kan det jo hende det går an å finne en løsning.

Min kjære hadde i en periode for noen år tilbake en veldig stressende jobb, som gikk hardt ut over sexlysten. Han hadde fryktelig dårlig samvittighet over dette, og det resulterte i at han ikke koste på meg, fordi han var så redd jeg skulle få lyst, og dermed at han måtte avvise meg! Vi fikk pratet ut om det, og ting ordnet seg. Det viste seg at når han bare slappet av, og ikke tenkte så mye på at jeg ikke måtte få lyst, så fikk han lyst selv:)

Bare det å kjærtegne hverandre, være god med hverandre, må jo være like viktig som selve sexen. Hvis du egentlig føler det på samme måten ift. sexen, så er dere jo egentlig på samme sted!

Prat med ham, forklar hvor såret du blir, og at dere heller må ha en ordning på at du ikke forventer sex fordi om han koser på deg (og at du ikke har så kjempelyst selv heller). Mest sannsynlig synes han det er fryktelig fælt å ikke ha den nærheten til deg også. Og hvis han får dårlig samvittiget, som min kjære fikk, så er man inne i en vond sirkel, hvor hjernen stresser så mye over det med sex at man mister lysten pga det.

Håper dere finner ut av det! Han synes helt sikkert at du er en nydelig og vakker kvinne, som bærer hans barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...