Gå til innhold

Er det urimelig av meg å

Anbefalte innlegg

Skrevet

bli sur/lettere irritert når min mor kommer brakende på overraskelsesbesøk midt i leggetiden til guttungen (hun vet for det første godt når han legger seg, og for det andre er ytterdøra rett ved siden av soverommet)?

Jeg sa til henne at hun kan i det minste ringe før hun kommer, og da ble hun så fornærmet at hun dro uten å si hadet. Ikke bare det heller, hun hadde dratt med seg min yngre søster, som ikke eier verken takt eller tone, og kom dundrende inn og ropte HALLOOOO! De kunne i hvert fall kommet inn døra sammen, i stedet for en og en!

Er det virkelig for mye forlangt at de ringer før de kommer på besøk på kvelden? Jeg må si at jeg ikke liker fri trafikkflyt i mitt hjem klokka halv 8 på kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lås døren og ta ut ringeklokken..

Skrevet

Ringeklokken? Hva har den med saken å gjøre? Det var ingen som brukte ringeklokke her nei!

Døra er herved låst.

HI.

Skrevet

jeg hadde og blitt irritert! leggetiden er fredet

Skrevet

Gutten ble jo selvfølgelig lys våken av alt rabalderet. Grr.

Skrevet

Skjønner deg godt!

Det jeg ikke skjønner er folk som ikke låser ytterdøren, den er ALLTID låst her.

Skrevet

Jeg trodde ikke det var nødvendig. Jeg trodde folk flest var såpass oppegående at de skjønner at man ikke bare går inn til folk. Men neida. Heretter holdes den nok låst ja!

Jeg er så irritert at jeg kveles.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...