snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg føler meg dum, men er jo "bare" førstegangsgravid, og da er det vel ikke så rart at man ikke vet alt mulig. Men jeg aner altså ikke hva kynnere er... Er i uke 31, og synes det er rart at jeg ikke kjenner sammentrekninger ol. i magen, men det er kanskje vanlig?
*LillaMeg* Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Er ikke alle som kjenner dem.. Og er ikke lett å vite at man har det, selv om man har det.. Jeg merker kynnere på at magen endrer seg.. Den blir hard, så løs etter en stund, og det er visst kynnere ifølge jm.. Hadde ikke visst at det var det som var kynnere om hun ikke hadde sagt at jeg hadde kynner når hun sjekket sf målet.. Det gjorde ikke vondt eller noe..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 OK - takk for svar. Skal høre med jm når jeg er der neste uke.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 vær glad for det.. hadde det heller ikke me mathias.. å gu kor æ sku ønske æ hadde det sånn som me han!! kjente nada før fødseln bynte.. nu har æ hadd kynnera å vil ikke ha det
Ceekey Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 jeg er 32 uker på vei med nr to, og vet fremdeles ikke hva en kynner er...!!! Men er visst like normalt og ikke ha kynnere som å ha mye!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Dette er mitt andre svangerskap, jeg er i uke 40 nå med nr 2 og vet FREMELES ikke hva en kynner er. Så det går an å ikke kjenne noe som helst!
tromsøjenta Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jeg vet litt for godt hva kynnere er... De hemmer meg veldig i hverdagen og forstyrrer nattesøvnen. Er "bare" i uke 32, men har kjent de godt fra ca uke 24. Jeg kjenner flere som ikke har kjent kynnere og noen som ikke kjente det i ett svangerskap, men i et annet. Noen kjenner dem tidlig og andre sent, så du kan fortsatt få oppleve dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå