Gå til innhold

TRENGER HJELP!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en liten krangel på gang med nav om min permisjon og trenger derfor deres hjelp!

Jeg har 80% permisjon som vil si 56 uker (46 til meg og 10 til far). Jeg gikk ut i permisjon 31. august, fødte 15. september, 5 dager for tidlig (termin 20. september).

Nav mener min permisjon er over 28. juni (etter min beregning er dette bare 43 uker) jeg mener 17. juli (46 uker).

Begynner jeg i jobb 28. juni er faren til barnet i jobb når gutten vår blir ett år og det er etter min mening IKKE 56 uker.

Hva sier dere? Er det jeg som har regnet feil? Ikke fått med meg noe jeg skal regne med? Eller er det nav som tar feil her?

Håper noen kan hjelpe meg og fortelle meg hvordan jeg skal telle hvis jeg har gjort feil.

 

På forhånd takk :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

 

Er ikke noen ekspert, men jobber med lønn og er borti foreldrepermisjoner nesten daglig. For meg virker det som om du har regnet helt riktig. Fra 31.08.09 til 17.07.10 er det 230 dager, som man har rett på ved 80 % dekningsgrad...

 

Om det ikke ligger andre årsaker til grunn for NAVs vurdering, har du helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...