Gå til innhold

4åringer og søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer sover deres 4 åringer?

Når legges de, og sover de natten gjennom?

Håper noen tar seg tid til å svare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min 4-åring sovner ca i 20-tida og står opp mellom 07:30 og 08:30. Sover gjennom natta (det hender hun begynner å grine midt på natta, men sovner som regel greit igjen).

Skrevet

Min datter har akkurat blitt 5. Men hun hadde et likt sovemønster helt fram til nå etter påsken. HUn la seg 19.30 og sov til 06.30/07.00

I uke dagene måtte hun opp klokken 7 uansett, så da gjorde det ikke noe at hun våknet så tidlig.

Men nå etter påsken merket vi at hun trengte mindre søvn så nå legge rhun seg 20.30 og kan sove til 7/8

Hun sover hele natten, det har hun gjort siden hun var 1 år . Hender hun våkner at hun er tørst eller må på toalettet da

Skrevet

Hun legger seg mellom 19.30 og 20.00. Sover til ca 06.30-07.00

Skrevet

Jenta mi blir 4 om 2 uker. På hverdager legges hun mello 18.30-19. Sover til 06.30-07.15. Hun sover altså 12 timer per natt, slik er også lillebroren på 2,5.

Skrevet

sover fra ca 20 til 07. Han fylte 4 i mars :)

Skrevet

Han legger seg kl. 18.30 og sover til han blir vekket av lillesøster kl. 06.

Hvor lenge han hadde sovet om han ikke hadde blitt vekket, vet jeg ikke..he he, men det er i hvert fall veeeeeldig sjeldent at han våkner før henne.

Han sover natten igjennom, det har han gjort siden han var 1 år. Men, han er oppe og tisser om natten, da.

Skrevet

Min er 3.5 år da men..

Han legger seg mellom 19-19.30.. Og sover til stort sett 8.30 +/-

Sover natten gjennom ja..

Skrevet

Han legger seg mellom 19 og 19.30 og sover til mellom 07 og 08

Skrevet

Takk for mange svar!

Min våkner kl 6 eller tidligere UANSETT når han legges for kvelden. Så han er stort sett i seng kl 19. Skulle så gjerne startet dagen litt senere... Sover stort sett natten gjennom.

Broren på 2,5 blir som regel vekket av storebror, men kan gjerne sove til 6.30. (Som er bra her i huset!)

Skrevet

Legger seg kl 19.30 og sover til 07.15.

Sover hele natten ja.

Skrevet

Sove? Min 4åring vet ikke hva det er =P

De blir lagt ca 19.30 begge to (4.5år og 6år) på hverdager. Storebror sovner stortsett alltid innen 20.30, mens minstemann ofte holder det gående til 21 innimellom helt til 22. Storebror våkner stortsett 6.30-7.00, mens minstemann kan sove til 8.00 om han er i det gode hjørnet.

Nå har de blitt vekt senest 6.30 hver eneste dag i 2uker å 4åringen er fremdeles våken på soverommet nå hører jeg.... Kveld for oss voksne alene her i huset finnes nesten ikke!

Skrevet

Sukk, aktuelt tema her i heimen om dagen.

Fireåringen legger seg 19.30, men sovner ikke før ni-halv ti..

Står opp mellom 07.00 og 08.00..

Vi har knapt voksentid.. Hun ha enda ikke sovnet.

Og om ettermiddgene er hun pottesur. Håper på bedring snart..

Skrevet

Mine sov ca fra 19-07, og alltid mellom 11,5 -12,5 t.

Skrevet

min fyller straks 4 år. hun legger seg 19. sovner stortsett momentant.... og sover til alt fra 6-7.30... men for det meste våkner hun i 6.30 tiden

så hun sover en 11-12 timer

hun sover hele natten. eller hun kan våkne engang men da kommer hun inn til oss og sover videre der..ev går på do

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...