Gå til innhold

nytt eller brukt bilsete


juli83

Anbefalte innlegg

Noen som har noen formeninger om dette? Vi har tenkt oss maxi cosi isofix og det koster jo ikke akkurat lite. frister jo derfor å kjøpe brukt for halve prisen, det er vel ingen som selger et sete som har vært i en ulykke, er skadet e.l. Eller hva?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok sjansen og kjøpte brukt maxicosi-sete m. base sist. Vi spurte om det hadde vært i noen kollisjon, og de sa det ikke hadde det. De skal jo være temmelig gale om de juger om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at man heller burde spare på de andre tingene, ikke sikkerheten. Jeg ville ikke stolet på at folk snakket sant, helt utrolig hvilke løgner folk kan få seg til å fortelle når det er penger inne i bildet...

 

Hilsen en som har kjøpt ny bilstol med base, men har en 10 år gammel kombivogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger også å kjøpe nye bilseter til ungene når vi trenger nye. Hvis jeg skulle kjøpt brukt måtte det være av familie eller gode venner, som jeg stoler fullt og helt på i forhold til bruken av setene. Sikkerhet i bil er kjempe viktig. Har lest at ulykker med seter også ofte skyldes at setene blir montert feil. Derfor er det helt genialt med isofix. Enig med en over her som anbefaler å spare penger på andre ting enn akkurat bilsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...