Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Gi meg en god grunn da? Mange kommer med "patetisk", "sprer kvalme" osv. Men er det noen av dere som faktisk har en god grunn, som kan begrunnes? Ja, av og til kommer de med noen tåpligheter, men synes altid det er moro å lese innleggene dems! De gir en god latter til tider
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 De som ikke liker Sug Lut må mangle evne til å tyde sarkasme/ironi. Har ikke sett at hun har spredd no kvalme her ihvertfall. Tigerpote synes jeg heller ikke det er noe galt med. Hun virker faktisk ganske ålreit! Blond... Litt mye informasjon innimellom kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hehe, joda, Blond kan bli litt for mye til tider, men hvorfor ikke.. HI
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg digger Tigerpote! hun er en av mine favoritter her inne!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg liker ikke monajenten pga av at hun hele tiden fisker etter komplimanger. Først så legger hun ut om hvor tjukk hun føler seg og så legger hun plutselig ut bilder av seg selv i bh en..Den skjønner jeg bare ikke. Og når en eller annen ikke er enig med henne så blir hun pottesur og kommer med stikk " du er så slem". Det må da gå ann og være uenig med noen uten at vedkommende skal kalle deg slem osv.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Se der ja Vi som synes de er diggbare, vi bare gjemmer oss litt bort.. Men helt ærlig, jeg eer så lei av å lese negative ting om dem! De som prater negativt om dem, har ikke så mye innsikt i skriftspråket! HI
Tigerpote Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Jeg digger vestlandsfanden! Du er en av mine favoritter også! Men det vet du:) Også er det mange andre her jeg liker også.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Jeg liker heller ikke monajenten, hun tåler ikke kritikk i det hele tatt og blir sur hvis ikke "alle" her inne er enig med henne. Og til deg hi: Hvorfor kritiserer du skriftspråket til de som svarer på det du spør om??? Det er jo Du hi som legger forholdene til rette for kritikk her.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Signerer de over her angående Monajenten altså! "Å jeg er så tjukk".... "Å skulle ønske jeg var flink å synge" og så legger hun ut et bilde i bh'en og videoer der hun synger.. djiiiises
Trultetryne Skrevet 21. april 2010 #10 Skrevet 21. april 2010 Har du gjort noe galt Tigerpote? Jeg liker deg jeg også
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Har en liten teori om at veldig mange av de som ikke liker akkurat disse brukerne stemmer Frp... Lurer på om jeg har rett? Jeg for min del liker Sug Lut og Blond, Tigerpote har jeg ikke noe forhold til, så der kan jeg ikke uttale meg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #12 Skrevet 21. april 2010 Jeg digger sug lut, men er ikke noe begeistra for monajenten. Jeg stemmer IKKE frp.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #13 Skrevet 21. april 2010 Tommel opp for sug lut, og tommel NED for Monajenten!!!! Stemmer Høyre forresten..
Gjest Tale30 Skrevet 21. april 2010 #14 Skrevet 21. april 2010 Jeg liker alle de overnevnte, selv om jeg mistenker at Sug Lut ikke er så begeistret for meg Tigerpote er helt min type menneske, og jeg syns at Monajenten er nydelig. Fatter ikke hvorfor dere lar dere irritere av henne, hun gjør ikke noe galt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #15 Skrevet 21. april 2010 Figa virker veldig generaliserende. Husker spesielt en påstand der hun sa at alle som hadde kun ett spedbarn og syntes det kunne være slitsomt til tider var late.
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2010 #16 Skrevet 21. april 2010 Var det akkurat hennes ord, Annie? At "Alle som kun har ett spedbarn og som syns det til tider er slitsomt, er late" ?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #17 Skrevet 21. april 2010 Monajenten.. huff jeg takler ikke henne altså
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #18 Skrevet 21. april 2010 Patetica; Jeg husker ikke nøyaktig hvordan hun ordla seg, men det var ordet lat hun brukte, ja og det var essensen i hva hun prøvde å formidle.- (sikkert fordi hun selv hadde et rolig, ikke-skrikende spedbarn) Du får søke på nicket og se om du finner det:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #19 Skrevet 21. april 2010 Jeg stemmer FRP, men jeg liker da Sug Lut og Tigerpote for det om! Mine motsetninger er da mennesker de også :-)
Gjest Skrevet 21. april 2010 #20 Skrevet 21. april 2010 HI kritiserte ikke ting som grammatikk osv her, hun sa at de som ikke liker Sug Lut f.eks ikke kan ha mye grep om sarkasme osv. Det er for mange som tolker henne feil prøvde hun å si ;-) Jeg liker Sug Lut, hun har utrolig bra kommentarer, og jeg har ledd godt mange ganger av formuleringene hennes! :-D
Pengetreet Skrevet 21. april 2010 #21 Skrevet 21. april 2010 Jeg har sansen for både blond og Sug lut! Selv om de kan være ganske krasse så virker de som oppegående mennesker med mye kunnskap. Tror nok Alva er inne på noe ang Frp De jeg føler at jeg har mest til felles med er Tgerpote og Tale 30. Hvordan noen kan ha noe imot Monajenten, går over min fatteevne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå