Gå til innhold

begynt å gjøre klart?


Reflexia

Anbefalte innlegg

hei!

har dere begynt å ordne ting og tang?

 

vogn har jeg fra før,men har litt lyst til å begynne med andre småting,men føler det er så altfor lenge til termin...07.aug--når begynner dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 25 august. Har ikke ordna så mye enda. Føler også at det er lenge til. Har kun handla litt klær, Ellers har familien tatt litt av og handlet ting og tang. Blant annet vippestol. Koselig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har begynt med å gjøre barnerommet i stand. Har kjøpt diverse møbler, seng osv og diverse. Tar litt om gangen. Ingenting i veien for å forberede seg og ta det over tid... Selv om det er en stund til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg og har begynt og gjøre klart kjøper seng vogn og bil sete om to uker he he er litt utolmodig så jeg må få tiden til og gå. Har også begynt og planlegge dåpen som vi skal ha i november er det mange som syns det er dumt?? Tenker jeg har jop bedre tid til og lage invitasjons kort nå og finne ut hvordan mat og hvordan borene skla se ut

når den lille prinsessa kommer går nok all tiden til di to største og den minste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en lur ide jeg, men så er jo jeg hønemor og vil ha alt på min måte da ;p tenkte selv jeg vaffal skulle lage klare litt kort og sånn etterhvert.. Går jo hjemme uansett så må ha litt å gjøre.. Har du noen forslag til hvordan dine skal være eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i tenke boksen enda men jeg har jo masse scrapbooking utstyr jeg kan bruke jeg da har jo sånne skjære marskin jeg kobler til pcen så kan den kutte ut det jeg ønsker nesten men ha tolmodinghet med meg her da dere jeg har dykseksi så jeg har veldig mye skrive feil men håper dere forstår. Jeg og vill ha alt på min måte he he troe det er mange av oss der :) hvor bor du da ?? kunne vert gøy og lage litt kort sammen vis vi ble litt kjent.Jeg bor i eidsvoll har du noen mening om hvordan dine blir???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kun begynt å kjøpe litt babyklær.. Ellers vil jeg ikke begynne for tidlig.. starter vel i juni-juli. Har termin 23.august, så er fortsatt ganske lenge til.

 

Men planleggingen har jeg begynt med :) Finne ut hva og hvordan jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt vogn :) Ellers har jeg en del klær... men syns det er greit å fordele de store tingene utover på lønningene ;) Så det blir nok litt hver mnd fremover. Er jo bare tre mnd igjen ;) <3 ÅÅÅhh... gleder meg såååååååååå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt det meste vi. Termin 16 August og kjøper når vi ser det billig, har jo oppdatert oss litt på priser og handlet en del i England når vi har vært der for å besøke familien til mannen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi ikke begynt enda. Vi har vogn klart, men venter med å få den hit (brukt) til ca termindato. Har Voksipose og lammeskinnsfell fra før samt litt sengetøy. Mangler en god del, men tar det etter hvert. Gleder meg til å handle babyklær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt enig med deg det vi og handler når det er på salg og der det er bilig!! jeg og har termin den 16 :) og har bestilt vogn og alt men tok litt lenger tid en for ventet og få den til butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...