Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Føler meg noe "første gangs" for tiden.. Vi er nå prøvere.. Så det med masse sex, kan virke noe ensformig (to "faste" stilligner) Trenger tips/råd til hvordan jeg skal fortelle samboeren at jeg vil prøve nye stillinger, for å piffe opp sexen, uten at han skal føle det negativt.. Vet ikke, men siden vi bare har to stillinger (misjonær og spoon) så føles det noe flaut å spøre om vi kan gjøre noe nytt. Føler meg noe barnslig når jeg spør dere om dette, men er jo viktig, at sexen ikke altid blir det samme :-/
Ugl@ Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Snakk med ham, eventuelt ta føringen hvis du synes det er lettere. Men når det er sagt så synes jeg det er merkelig at man kan være intime med et menneske, men ikke være såpass åpen at man kan snakke om intime ting? Tren på det også. Og ikke start med: synes det er kjedelig med bare to stillinger, sånt er turn off, mye bedre med feks: Jeg kunne tenkt meg å prøve noe nytt også i tillegg til....hva med feks......hva du måtte ønske å prøve. http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6331899 PÅ linken over finner du mange stillinger, bare å teste i vei...
Gjest Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Oi der var det mye gøy Ugl@ ! Ikke det at vi har noen problemer på den fronten, men der kan vi jaggu meg få til en helaften ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Vi prater ikke så utrolig mye om sånnt, siden jeg føler meg ukomfertabel, ble sexuelt misbrukt som yngre, så finner det ikke lett å prate om sex. For å si det sånn, jeg er 27 år, og fikk min første orgasme for noen dager siden, alt med sex føles vanskerlig for meg. Han respekterer dette, og derfor har det gått utrolig sakte frem i 5 år nå.. Av og til skulle jeg ønske jeg kunne slippe meg løs, og bare ta kontroll, vise han hva jeg ville, og si det rett ut.. Men føler det blir noe.. rart o.O
Ugl@ Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Merk dere at noen bør utøves med forsiktighet ;-)
Ugl@ Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Joda, jeg forstår at det ikke er så enkelt hvis man sliter med slike ting fra fortiden, har selv vært utsatt for voldtekt i ungdomstida. Men desto viktigere å snakke åpent med hverandre også om slike ting, på den måten kan man faktisk øke sjansen for et friere og bedre forhold til både sex og egen kropp, og ikke for å glemme partners kropp. Kan tenkes at et glass vin eller to ( persiserer små mengder alkohol, vel og merke så lenge du kan drikke litt alkohol) kan løsne litt på stemningen første gangen du skal prøve litt nye ting.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Kanske det, er jo noe å prøve. Må bare være noe forsiktig med alkoholet i forhold til at vi er prøvere. Får se om jeg ikke skal prøve å prate med han om det i helga (trenger noen dager på å samle nerver) Det må jo være mulig for meg også, å bare "hoppe i det"?! Forstår ikke hvorfor jeg lar fortiden påvirke meg så sterkt, hvorfor jeg ikke bare kan legge det 100% bak meg. Men kan vel hende det blir med tiden? Hei, jeg klarer hvertfall å kle av meg når det er lys på nå da! Er ikke lenge siden jeg lå under dyna og kledde av meg o.O HI
Ugl@ Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Da går det rette veien. Å ta seg et glass eller to med vin en gang selv om man er prøver går nok fint. Lykke til...tiden leger alle sår sies det. Og man lærer å leve med arrene etterhvert. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå