Gjøkeredet③ Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Modningsakupunktur! Forrige fødsel måtte jeg settes i gang. Tok 3 dager og han måtte tilslutt ut med keisersnitt 17 dager over termin pga liten fremgang i fødselen. Denne gangen har jeg gått til modningsakupunktur. 1 gang i uke 37, 2 ganger i uke 38, og rakk 3 ganger i uke 39 før han kom 39+4, 5 dager før temin. Fødselen gikk kjempe greit, og åpningsfasen var unnagjort på null komma niks! (Nesten litt for fort) Selvfølgelig ikke alle det funker på, men jeg er rimelig sikker på at det hadde en virkning på meg:o) Lykke til videre alle sammen!
daimon Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 så flott ) Tok du kontakt med fødeavdelingen selv om dette?
Gjøkeredet③ Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg fikk jordmoren min til å henvise meg.. De er litt greiere å ha med å gjøre da:o)
daimon Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ringte føden og fikk time med det samme blir spennende
Bellbaby Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Så godt å høre da :-) Jeg har bestilt modningsakupunktur privat, men skal til en sjekk på sykehuset neste uke. Da tenkte jeg å høre om de kan tilby det der istedenfor, er så dyrt å gjøre det privat. Håper det fungerer på meg også :-) Hadde iallfall en positiv opplevelse av akupunktur under fødsel sist, men hadde ikke modningsakupunktur den gangen. Bra for deg at du fikk så bra opplevelse, gratulerer med baby :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå