Ugl@ Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Har vært skikkelig slappfisk og ligget på latsida i vinter og det begynte å merkes på formen. Men nå siste ukene har jeg virkelig snudd om. Trener på helsestudio 3 ganger i uka, går turer, gjør mine øvelser morgen og kveld for mage, rumpe og lår i tilleg. Og ja, det merkes på formen og selv om vekta holder ( er i trivelsvekta selv om jeg ikke har vært i trivselsformen) så har jeg gått inn flere cm. Humør og energi er på topp!!!
OsloMor Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 You go girl:) (Håper det smitter over nettet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå