Gå til innhold

Juhuu.,...fra sofagris til treningsnarkoman ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært skikkelig slappfisk og ligget på latsida i vinter og det begynte å merkes på formen. Men nå siste ukene har jeg virkelig snudd om. Trener på helsestudio 3 ganger i uka, går turer, gjør mine øvelser morgen og kveld for mage, rumpe og lår i tilleg. Og ja, det merkes på formen og selv om vekta holder ( er i trivelsvekta selv om jeg ikke har vært i trivselsformen) så har jeg gått inn flere cm.

 

Humør og energi er på topp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Hva slags øvelser gjør du?

Skrevet

You go girl:) (Håper det smitter over nettet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...