Endelig_mamma<3 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Vil gjerne prøve å få vekk denne mamma-ringen min som så pent har lagt seg rundt.. Har lest om denne innersvingen rockeringen og har altså bestilt den. er det noen der ute som har erfaring med denne.. utennom blåmerkene.. hehe.
rima Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jupp! Kjøpte en før jul. Er vel sånn at en helst bør bruke den 10 min hver dag for at den skal gi resultater. DET kan jeg si at jeg ikke har gjort. Har vel kanskje brukt den 5 minutter tre ganger i uken - hvertfall noen uker. Og den pølsa rundt midjen (dog var den ikke svær da, men en sånn vanlig røkt kjøttpølsestørrelse rundt) er stort sett borte nå. Tenkte å intensivere litt utover våren nå før jeg begynner i jobb igjen og da tenker jeg at magen blir helt som jeg vil ha den ) Blåmerker den første uka. Vel, ikke bare blå, men svarte merker. Var fælt vondt, men viktig å ikke gi opp av den grunn )
solei Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jepp. Har rocket i2 år. Funker som bare fy. Det vet jeg siden jeg har hatt to pauser på ett par måneder.
rima Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Sånn stor, tung rockering, gummiert og med mange farger..)
Thunderstruck Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Jepp:-) Har rocket 20 minutter så og si hver dag etter påske! Har krympet inn 6-7 cm!! Det er vondt i begynnelsen,men stå på."Vondtet" forsvinner :-)
Endelig_mamma<3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2010 Takk for alle svar Godt å høre at det funker, blir spennende å prøve og jeg er på en måte innforstått med at det er vondt i begynelsen, men man får lide for skjønnheten.. hehe.. eller lide for "pølsa"... hehe.
Mor di! Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Det blir bedre, og er faktisk ganske kjekt! =) Veldig greit å rocke mens en ser tv f.eks. Har ikke målt, men rekner med jeg har mistet noen cm. rundt midjen siden noen jakker plutselig passer bedre enn det de har gjort før :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå