Carina har to små gull Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Atter en ny pp.. Gått inn i 11 pp nå. Begynner å bli lei, eller begynner... jeg er lei... Er idag på cd 3 og har enda tanta på besøk. I morgen skal jeg til legen å snakke med han om jeg kan ta noen hormon prøver. Tror hormonene mine er helt ute på bærtur. Fikk tanta på besøk 9 dpo denne gangen, og det er jo litt tidlig. Skulle ikke hatt mensen før til lørdag. Så noe må gjøres og jeg håper jeg blir å få en ekstra liten puff denne pp eller neste. Har hatt en variert syklus de siste mnd alt fra 32 dager og er nå nede i 26. Sen el og tidlig mens. Men nå er det jo 2 uker med total avslapping hvor jeg overhodet ikke trenger å tenke baby i det hele tatt. Skal nyte livet helt Blir å ha ikm 17 mai. Håper det blir noe ekstra å rope hurra for Flere som har fått monsteret på besøk?
White*Angel Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Heisann Carina:) Nå hopper vi inn i 29 pp, må bare gjøre om etterpå. Visste egentlig at jeg ikke var gravid denne pp. Ikke visste jeg at TR skulle komme i går heller. Jeg har jo ikke hatt normal TR på over et halvt år. Sist var på 50 dager, så Tr kom veldig uventende på meg i går. Men denne mnd kanskje vi får til et mirakel? Vært så fint:) Har ikm 21 jeg da. I morgen skal jeg ta blodprøve, har startet med utredning. Hadde vel fått hjelp tidligere om jeg har mota meg opp å gått tidligere. Klem.
Vi2+1?19 pp Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Det ble 11 pp på meg også. IKM den 20. Jeg har stor tro på at vi skal få til å lage et lite februar barn:) Biddronninggelen, el testene og wild yamen er klare for en ny periode. Men i kveld kommer vinflaska frem! =) Jeg har tatt en sjekk for å se om det er noe "i veien" der nede men alt var greit. Ingen bakoverbøyd livmor, el syklusen min var bra og mannens svømmere har allerede klart å produsere et barn så at det ikke har klaffet før skyldes nok stress fra min side (*o*) og ikke helt klaff på el tidspunktet, har bare målt i 2 måneder. Men da prøver vi på februarbabyer jenter! =)
Carina har to små gull Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2010 Kjedelig at det ikke klaffet for dere heller denne pp, men dere får ha masse lykke til denne pp Jeg hadde meg en tur til legen idag. Så nå skal det takes hormonprøver på dag 17 og 23. Mistenker for lite progesteron. Har jo lenge vært plagetr med en del murringer gjennom syklusen og dette tok jeg også opp med han. Kanskje jeg har endometriose, håper ikke det. Vet ikke om de kan finne det på de prøvene de skal ta. Har jeg ikke blitt gravid til over sommeren blir det full utredning på oss begge to. Håper det skjer før den tid. Her er jeg på cd 4 og tanta er på retur. Sambo reise avgårde idag og blir borte til lørdag. har skikkelig alenetid idag. Dere får ha en god natt :
Kira - Gravid! Skrevet 24. april 2010 #5 Skrevet 24. april 2010 Slenger meg på her jeg også... Etter at TR kom 4 dager forseint denne mnd går vi inn i PP 8, med IKM 19 mai, hvis ikke syklusen nå plutselig har blitt helt forskrudd da. :S
Carina har to små gull Skrevet 25. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2010 Cd 7 idag. Bestilt meg masse tester fra billige tester. Små blør enda, syntes jeg har blødd lenge. Har stikkinger i livmora og er vanvittig svimmel. Kommer sikkert fra muskelene. Tanta har vært rar denne pp. Syntes ikke at jeg har hatt skikkelig mens denne pp. For det meste bare småblødd. Mistenker at jeg kanskje ikke har hatt el. Men el testen var nå positiv.
familiepå3? Skrevet 25. april 2010 #7 Skrevet 25. april 2010 Hopper på jeg også. Jeg og min kjære har begge vært til lege for å finne ut om det er noe som setter en stopper for våre babyplaner. Har enda ikke fått svar på testene, men håper på at legen gir en lyd i uken som kommer. Skummelt. Nå har vi passert 1 års prøving. Utolmodig, men er lettet over at vi kom oss til lege, kjennes som et skritt i rett retning:) Ja, eggløsningstester må jeg bestille! Blir spennende som alltid dette jenter!!!
Barnnummertre Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Får bli med her jeg og. Har IKM 23.mai (tror jeg) Kroppen er ikke helt igjenge enda etter MA før påske. Fikk mensen 4 dager "forsent" ifølge min normale syklus på 31 dager. Hadde skikkelig vondt i magen en uke før mensen kom....men skjønte det ikke var gravid-tegn....så det ble leeeenge å vente på tanta. Fant heller ikke el forrige pp, selv om jeg hadde el-slim og andre tegn. Jaja, håper ting har blitt mer normalt og at neste pp vil gå bra. Skal starte opp igjen med akupunktur over helgen, da jeg ble gravid i januar hadde jeg en pp med akupunktur. Vi får holde motet oppe alle sammen! Og lykke til alle sammen! Får jeg det til denne pp får jeg termin på bursdagen min!! Tenk for en fin 40 årsgave!!! :-)
Carina har to små gull Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2010 Da kom el strimmlene mine i posten så da starter jakta Er på cd 9 idag, måtte selvsagt brenne av en test, men negativ som forventet. Sjønner ikke så mye av denne kroppen. Har hatt skikkelige murriger der nede siden mens slutta. Kjennes ut som vokse smerter om jeg skal kalle det det. Skal starte opp med akupunktut neste pp om hormon prøvene er normale. Skal ta de på cd 17 og 23.
*3 prinsesser* Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Hører visst til her jeg og:D Har IKM ca lørdag 22. mai hvis jeg har 30 dagers syklus:D Har bare ca 2 dager med skikkelig blødning, og bare litt brunt en dag før, og ca 3 dager etter...er det få blødningsdager? Hva betyr det? Går inn i 4 pp og vil ha eggløsning ca 8.mai:) Og termin 31. januar om spiren (håpe,håpe) skulle sitte denne gangen:D Krysser fingre og tær for oss alle:D Klem fra
andreita med 2 prinsesser Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 Hei Hopper inn her til dere da det ikke klaffet denne måneden heller, tror jeg tenker for mye på det, men de er vanskelig og ikke tenke på det da når vi vil ha baby eller??????????? Vel går nå inn i 5 pp og forrige måned begynte vi med el tester, skal se om jeg får tak i wild jam her nede, når skal man ta det forresten, fra 1.dag eller fra el?? Vel lykke til alle damer og ha en fin dag
andreita med 2 prinsesser Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 hm, glemte og si at har hatt syklus på 25-27 dager, s¨å¨venter ikm den 23.05 men vi får se i følge når el kommer da
Carina har to små gull Skrevet 28. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 28. april 2010 andreita 5pp, wild yam skal visst takes 2-3 dager etter el og en uke fremover i tid. Har også veldig lyst å kjøpe meg en annen type wild yam, men siden jeg skal ta disse hormon prøvene vil jeg ikke klusse til de. Her går det kun i folat, el tester og sex. Er på cd 10 idag og regner med å få el søndag- onsdag.
Carina har to små gull Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2010 Må vel dytte oss opp litt, fant oss på side 3. Idag er jeg på cd 15. Har de siste 3 mnd hatt el på cd 17. Hadde litt el slim i morges og testen er begynt å bli mer og mer positiv, men ikke helt positiv enda. Skal legge inn akjser idag. Blir blodprøver på onsdag, er veldig spent på hva de vil vise Ha en strålende dag jenter
familiepå3? Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Nå kom endelig postmannen med eggløsningstestene mine. Bestilte de litt sent, så blir spennende å se hva de viser. Testene fra legen har vi fremdeles ikke fått svar på. Kjedelig at det skal ta så lang tid, når man sitter og venter på svar:) Blir spennende for deg også Carina81, med blodprøvene! Sola skinner i Bergen, og jeg har fridag:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Hei alle sammen ) Da er jeg og samboeren i 6 PP og IKM er 17. Mai... Ser ut til at jeg har EL i dag, og det kan stemme med forrige måned hvor jeg også hadde EL 14 dager før TR. Må innrømme at denne intense prøvingen med uendelig EL-tester og G-tester samt titals "synptomer" (som i ettertid viser seg å være PMS) og skyggestreker begynner å ta på.. Blir tøffere for hver måned som går.. Vet at ikke 6 PP er så lenge men for meg føles det som en evighet. Allerede nå har jeg vært inne på tanken flere ganger om at det kanskje ikke er noe som stemmer siden jeg ikke har blitt gravid. Mulig at dette har noe med alle rundt meg som har blitt gravid ganske fort. Merker at det begynner tære på samboeren også, alt maset om en liten spire kan bli litt mye fra min side til tider. Har blitt skuffet en del ganger nå, men vet innerst inne at løpet er langt ifra kjørt og drømmer om den dagen spiren endelig sitter <3 ) Gjett om vi gleder oss Lykke til alle:)
Suksessterta *gravid* Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Hei alle sammen, hoerer til her jeg og IKM 19 mai og er i dag paa CD 14. Ikke positiv EL-test enda, har i grunn problemer med aa finne det, men den var sterkere i dag + litt EL slim saa haaper det er paa veg. Legger nok inn noen aksjer senere ja Har mistet tellingen paa antall pp her, men har proevd siden August 2007 og det er leeeenge. Har begynt paa utredning og mannen har endelig tatt spermtest som vi naa venter spent paa resultatene av. Haaper alt ser bra ut paa den Lykke til alle sammen, regner med det er mange her som har EL rundt disse dager!
Carina har to små gull Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 4. mai 2010 Juhuuu Positiv el test idag La inn akjser igår kveld og har lie med hele greia inni meg i natt. Håper på klaff Er på cd 16 idag
*3 prinsesser* Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Krysser fingrene for deg Carina:D Jeg har el på lørdag tror jeg...så har ikke begynnt med prøving enda....det vil si gubben har vært veldig ivrig i det siste, vi har vært i Roma i helgen så de siste 5 dagene på rad har det blitt noe på meg, he,he:D
familiepå3? Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Så koselig med helgetur til Roma! Det blir det stemning av Jeg kom hjem fram jobb for litt siden, og måtte hive meg over eggløsningstestene, og der var det to like sterke streker, så eggløsning i farta:)!!!!!
White*Angel Skrevet 4. mai 2010 #21 Skrevet 4. mai 2010 I dag var vi å leverte spermprøven på sykehuset. Så nå håper jeg tiden til en ny innkallelse går fort!!:-D Ikke fått lagt inn noen aksjer enda. Men skal lure han ikveld;) Alikevel om han måtte gi ifra seg aksjene i morgest!=p Stakkars.. Måtte runke på kommando å "gjøre i fra seg i en kopp".. For en nedtur.... Men det må til for at vi skal få vidre behandling!!
Suksessterta *gravid* Skrevet 5. mai 2010 #22 Skrevet 5. mai 2010 Samme med mannen min.... han har utsatt det leeenge, men naa er det gjort! Vi fikk resultatene veldig fort og alt ser helt normalt ut Krysser fingrene for at det gjoer det hos mannen din og! PS: Vi fikk lagt inn aksjer senere paa dagen, etter at han hadde avlagt proeven, saa det er ikke umulig
Carina har to små gull Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #23 Skrevet 5. mai 2010 Da er el over og jeg er hele 1 dpo idag.... la symptom jakta begynne ¨ Regner med jeg får mensen denne pp også og har jeg samme korte lutealfase denne pp får jeg mensen neste torsdag. Nå skal jeg til legen å få tatt første runde med hormonprøver. Er veldig spente på hva de viser.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 5. mai 2010 #24 Skrevet 5. mai 2010 Hei Denne pp blir de 99 prosent ingen spire, har ikke kjopt el tester engang enna, men skal i dag Mann er mye pa jobb om kvelden og da er det ikke sa enkelt og legge inn aksjer, hàper ikke el er kommet enna, er bare pa cd 8 i dag Haper pa posetiv el test i morgen, kjenner noe er pa gang Vel, lykke til videre jenter
så gla' Skrevet 6. mai 2010 #25 Skrevet 6. mai 2010 Hei jenter! Jeg hører også hjemme her. Ikm 17. mai. Litt spesiell denne prøveperioden. Vi har vært i Danmark til inseminasjon (3.5). Pga pergo, pregnyl og crinone blir symptomjakten vanskelig siden bivirkninger her er det samme som graviditetssymptomer. Men, virkningen av pregnyl går vel ut i løpet av uka, og synes ikke det har vært så mye bivirkninger på pergo som tidligere, så kommer vel til å tolke litt likevel etter hvert. He, he...er jo ikke mulig å ikke gjøre det ;-) Vi har vært prøvere siden nov 2005. Blitt gravide 2 ganger (06 og 07), men mistet i uke 25 og 12. Jeg har også to barn fra et tidligere forhold. De finner ikke noe galt med hverken meg eller sambo, foruten at jeg muligens kan ha litt dårlige eggløsninger inni mellom, samt at lutealfasen kan være litt kort. Men, siste 3 sykluser har vært 27 dager og uten spotting, så kan ikke annet enn å være opptimistisk! Masse lykke til alle sammen, nå håper jeg så inderlig vi er på vei inn i en god positiv-test-stim ;-)) Blir spennende å følge dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå