mandalay Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 JENTE! Jippi:-) Hun var ikke spesielt samarbeidsvillig, og inntok en noe uvanlig posisjon med bena langt over hodet. En sprek liten frøken:-) Eller som min kollega sa, "hun har fått de lange bena dine, og har ikke plass til de stakkar." Hehe... Var faktisk der to ganger i dag, med 3 timers mellomrom. Men den første posisjonen var like interessant andre gang, og saft hjalp ikke. Så da skal jeg tilbake i neste uke, og det er jo egentlig bare gøy:-) Men av det hun fikk målt, så alt helt fint ut. Og hun var 100 % sikker på at det er en jente! I tillegg viste målene hun fikk tatt at jeg er like langt på vei som jeg selv trodde.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 gratulerer!! artig frøken i mage du hihi:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Grattis så mye og velkommen inn i jenteklubben;)
Corneliuss Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Hei Mandalay! Grattis med både friskt barn og jentebaby! Så gøy!! =O) Venter en jente jeg også forresten! =O) Er stas å vite litt mer om de både kjønn og hvordan de ser ut og alt. Tenker snart å ta en 3D tror jeg. . Vi får avtale litt nærmere med den kaffen vi tenkte å ta. Nå er det jo ikke så lenge til vi flytter i nærheten av dere så da kanskje vi kan møtes i Nydalen et sted. Sol, sommer og kaffe + to store mager (min er på grensen til superstor nå føler jeg... =O)
mandalay Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 Ja det var veldig gøy! Og en spesiell følelse å vite kjønn- ble plutselig så mye mer virkelig på en måte... Har jo tatt to ultralyder tidligere, kun av ren nysgjerrighet egentlig, og tenker også å ta 3D rundt uke 27. Ja, vi må absolutt ta en kaffe i sommersolen! Forhåpentligvis ikke så lenge til, men nå snør det jo!!! Hva skjer??? Kos deg videre med den voksende magen! Håper formen din er bedre- leste et sted at du har hatt et ganske tungt svangerskap.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Grattis! Og velkommen til jente i september-klubben Etter vi var på UL i uke 20 satt jeg og mannen min på trikken ned itl byen og så på hverandre og sa: "Hjelp, vi skal bli foreldre!!!" Det ble veldig mye mer virkelig og konkret for oss når vi fikk vite at det var ei lita jente der inne.
Virreli Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Gratulerer så mye! Ultralyd hos meg bekreftet også en skjønn liten prinsesseskatt Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå