Gå til innhold

Ordinær ultralyd i dag viste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE! Jippi:-) Hun var ikke spesielt samarbeidsvillig, og inntok en noe uvanlig posisjon med bena langt over hodet. En sprek liten frøken:-) Eller som min kollega sa, "hun har fått de lange bena dine, og har ikke plass til de stakkar." Hehe... Var faktisk der to ganger i dag, med 3 timers mellomrom. Men den første posisjonen var like interessant andre gang, og saft hjalp ikke. Så da skal jeg tilbake i neste uke, og det er jo egentlig bare gøy:-)

Men av det hun fikk målt, så alt helt fint ut. Og hun var 100 % sikker på at det er en jente! I tillegg viste målene hun fikk tatt at jeg er like langt på vei som jeg selv trodde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!:) artig frøken i mage du hihi:)

Skrevet

Gratulerer med ei lita jenta!!!

Skrevet

Grattis så mye og velkommen inn i jenteklubben;)

Skrevet

Hei Mandalay!

Grattis med både friskt barn og jentebaby! Så gøy!! =O) Venter en jente jeg også forresten! =O) Er stas å vite litt mer om de både kjønn og hvordan de ser ut og alt. Tenker snart å ta en 3D tror jeg.

.

Vi får avtale litt nærmere med den kaffen vi tenkte å ta. Nå er det jo ikke så lenge til vi flytter i nærheten av dere så da kanskje vi kan møtes i Nydalen et sted. Sol, sommer og kaffe + to store mager (min er på grensen til superstor nå føler jeg... =O)

Skrevet

Ja det var veldig gøy! Og en spesiell følelse å vite kjønn- ble plutselig så mye mer virkelig på en måte... Har jo tatt to ultralyder tidligere, kun av ren nysgjerrighet egentlig, og tenker også å ta 3D rundt uke 27.

Ja, vi må absolutt ta en kaffe i sommersolen! Forhåpentligvis ikke så lenge til, men nå snør det jo!!! Hva skjer???

Kos deg videre med den voksende magen! Håper formen din er bedre- leste et sted at du har hatt et ganske tungt svangerskap.

Skrevet

Grattis! Og velkommen til jente i september-klubben ;)

Etter vi var på UL i uke 20 satt jeg og mannen min på trikken ned itl byen og så på hverandre og sa: "Hjelp, vi skal bli foreldre!!!" Det ble veldig mye mer virkelig og konkret for oss når vi fikk vite at det var ei lita jente der inne.

Skrevet

Gratulerer så mye! Ultralyd hos meg bekreftet også en skjønn liten prinsesseskatt :) Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...