Gå til innhold

Bestilt vogn :)


iok med sønn <3

Anbefalte innlegg

I dag bestilte jeg vogn :) Tentonia, softbag :) Veldig fornøyd!

Gleder meg til den kommer i butikken ca i juni en gang. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt da;) Vi skal også snart bestille vogn. Har aldri hørt om den vogna du har kjøpt... Er det noen plass på nett jeg kan se bilder av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke vært på storken å sett da? Det er en av de som de anbefaler. Den er lett, både å trille, løfte i bil :) Har noen i barnehagen som har den, å de er kjempefornøyd. Valgte med fire hjul som ikke kan ponktere... ;)

 

230820081329MZFa1nEljkVNr6VFUh.JPG?32

 

Fant et bilde her da, sånn ser de ut ca. Du kan velge i mange forskjellige versoner... Jeg valgte å trille både med bag og sportsdel på, for det er bedre kalesje, og da etter min mening bedre på høsten/vinteren når de blir litt vind å uvær her :)

 

Så jeg anbefaler deg å gå på storken (du bodde på sunnmøre sant Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷaugustbabyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ?) De er veldig flinke å hjelpsomme. Å husk at det er stengt for levering i juli, så lurt å bestille snart da kanskje ;)

 

Jeg gleder meg til å få den i hus :) Det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funger ikke..:( Har prøvd å søke etter tentonia på finn også, men finner ingen.. hmm

 

Har ikke vært innom storken enda, skal dit om et par uker da;) Har klart å holde meg unna babybutikker hittil, men nå kjenner jeg virkelig det kribler! Har du handla noe annet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Bare ta på google bilde og skriv Tentonia, da kommer det nok opp noe.

 

Har bare bestilt vogna, for jeg viste det ville ta litt tid, å den viste jeg også at jeg ville ha, så det var liksom ikke aktuelt med brukt akkurat der.

Ellers er jeg litt sånn på finn og ellers på nette for å se etter ting som jeg kanskje kan spare litt penger på, som f.eks. seng... Men akkurat seng synes jeg er vanskelig da... Og stellebord vet jeg hvordan jeg vil ha, så jeg ser etter brukt førs, for å spare noen korner :)

 

Ellers har jeg fått en del klær, og kjøpt litt selv også... prøver å fordele utgiftene litt for hver mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. jeg tror du mener teutonia med U?!:-) Hvis du skriver navnet på vogna sånn,så finner du nok når du søker etter d :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den opp ja, syns det var så rart jeg ikke fant noe på tentonia!:)

Var en veldig fin vogn da. Selv er jeg en ihuga emmaljunga fan. Vi er så heldige at vi får vogn gratis hos svigers:D Ellers har vi fått vippestol og maxicosi bilstol med base til usle 500 kr av en god venn. Så får jeg en kjempefin hvit seng med ei venninne. Så det er ikke så mye vi må ut med selv. Gleder meg til august altså:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så greit å ha noen å arve av da, eller kjøpe billig av :) Det har ikke jeg her oppe... så jeg er litt på nett da vertfall. Ja, jeg glømte U`n hehe... sorry... :/ Pappa sposner litt vogn og mamma sponser seng ;) Så nå er det bare å se frem til august ja <3 GLEDE GLEDE <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...