Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 1)Hva tror DU er grunnen til at dere ikke har nok sex? 2)Hva tror du MANNEN din mener er grunnen til at dere ikke har nok sex? 3)Hvor mye sex har dere? 1) Han har gitt opp fordi jeg slet med dårlig lyst. Nå som jeg har lyst så har ikke han lyst... Egentlig har ikke han hatt lyst på lenge, men han har brukt meg som unnskyldning og lagt skylda på meg. Nå som jeg har lyst kan han ikke lenger gjøre det og nå sier han at han har mista interessen... 2)Han mener siden han gjorde en stor innsats (vel og merke flere år siden nå) og ikke fikk noe respons så er det mitt ansvar nå å ta initsiativ. 3) På sitt beste: 2 ganger i uka. Nå for tiden: 1mnd siden sist.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 1) Vi har ikke nok sex fordi jeg blør som et helvete etter jeg fikk hormonspiral, som forøvrig er over 3 uker siden (ja, jeg at jeg kan blø i månedsvis!) 2) Se første svar. 3) Har ikke hatt sex på 4 uker.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 1) At jeg er gravid. Det er usexy når han sier "å nei, babyen rørte seg. Jeg klarer ikke. " Og " Det var ikke fostervann? Vannet har ikke gått? Jeg har hørt at sex kan få vannet til å gå?" 2) At jeg blir så sur over at han snakker i senga.... 3) Over en måned nå....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 1) Jeg tror grunnen er at mannen min sin lyst er omtrent borte. 2) Han mener det samme. 3) For lite - skulle gjerne hatt 4-5 ganger i uka - men det siste året har det vært max 1 gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 1. Vi er slitne, han er livredd for flere barn, jeg er ikke så flott som jeg en gag var 2. se svar 1. 3. 1 gang på 4,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 1) han tenner vel ikke nok på meg lengre. tror han må jobbe litt med det, jeg har helt ok utseende 2) se 1 3) faktisk igår, men før det var det SEPTEMBER i fjor!!!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Vi har IKKE sex, har ikke hatt siden jeg var gravid. Nå er ungen ute og renselsen over. Jeg er litt redd for å få vondt og tror han ikke har noe særlig lyst. Kanskje mistet den??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 1) Mannen min synes det er rart å ha sex med meg nå som gravidmagen min har blitt såpass stor. (De siste gangene etter sex har han sagt: Nå tror jeg ikke vi bør ha mere sex før etter fødselen) Han er overbevist om at babyen blir redd. 2) Samme som over. Også er han mye trøtt og sliten for tiden. 3) Vanligvis 3-6 ganger i uka. Nå er det vel to uker siden sist. Men har tenkt å "lure" han med på en runde idag
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 1) Vondt pga arr, klarer ikke konse -ser bilder fra fødselen og syinga. 2) Han liker ikke at jeg syns det er vondt, han er sliten. 3) Før baby: ca to ganger i uka, etter baby: fire ganger på 7,5 mnd. Herregud, så stusselig...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 1. Først var det han som ikke ville ha, pga jeg var gravid, så kom fødsel(masse sying, redd for at det skal gjøre vondt). Baby som sover lite/dårlig. Manglende lyst fra min side. Jeg er klar igjen, men nå er det han som ikke vil/orker. 2. At han ikke vil/orker. Hva som egentlig er så ille at han ikke orker, vet han nok best selv. Påstår han får brystsmerter når han anstrenger seg. Jeg har ikke fått noen god forklaring, men tror mye av det henger sammen med stress og bekymringer i forbindelse med jobb. Han har aldri hatt noe stort behov for sex, og vi har tidligere også hatt lange perioder uten. Det har aldri lagt på meg utenom de første mnd etter fødsel. 3. 20 mnd siden sist vi hadde sex nå. Før det hadde vi ofte, men det hadde mye å gjøre med at vi prøvde i nesten ett år før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå