Lillepusen-78 Skrevet 25. april 2010 #26 Skrevet 25. april 2010 Husker jeg leste fødselshistorien din på småtroll, meg80, og det hørtes ikke greit ut Godt at de har funnet en "årsak" slik at det forhåpentligvis kan bli en positiv opplevelse neste gang.... N-80: Hjelpes for et svangerskap. Jeg slapp i allefall å kaste opp om natten, og det utgjør jo en stoooor forskjell. Ja, vi satser på strålende tider for oss alle :-) Blir spennende å følge mer på dere alle!
Indigo 08-10-13 Skrevet 26. april 2010 #27 Skrevet 26. april 2010 Hei:) Titter innom her av og til da jeg selv var "medlem" for noen måneder siden. Synes det er gøy å følge med de kjente nickene:) Og jeg husker flere av dere fra småtroll 0-1 år, og fra ammedebatten. Fikk en gutt i november 08. (Hadde helt i starten nick "MariaVictoria m babyHåkon". Nå er jeg i uke 22 med gutt nr. 2! Lykke til med prøving jenter, håper vi sees på småtroll igjen!!!
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 26. april 2010 #28 Skrevet 26. april 2010 "Vimsen81 og lille prinsessen" kalte jeg meg tidligere, så har bare forkortet det litt Jeg kjenner også igjen mange navn så hadde vært hyggelig å følge hverandre denne gangen og! Jeg hadde et fantastisk greit sv.skap sist, ikke en plage og jobbet 100% helt til dagen permisjonen startet så går ikke an å få det bedre! om noen spør samboeren min så sier han at jeg sjelden har vært så grei og snill som da Barseltiden derimot var litt tøffere, med lite søvn og ei jente som fikk brystvegring etter noen mnd, men kan vel ikke være heldig med alt
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. april 2010 #29 Skrevet 27. april 2010 Høne Pøne: Husker veldig godt MariaVictoria:-) Så da er nok ikke du den bimse vimsen eller hva det nå var, men husker deg likevel da;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. april 2010 #30 Skrevet 27. april 2010 Nå rotet jeg det visst litt til.... Jaja... Det var altså vimsen jeg lurte på om var denne bimse vimsen. Men det var du ikke;-) He he jaja håper dere klarer å se gjennom fingrene. Kan jo nesten ikke skylde på ammetåke nå lengre... ;-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. april 2010 #31 Skrevet 27. april 2010 Skjønte hva du mente;) Så gøy å møte litt "kjente" her!! Var litt for avslørende nick for å si det sånn, så valgte å bytte. Håper virkelig det klaffer for deg snart!!
Høna08 Skrevet 27. april 2010 #32 Skrevet 27. april 2010 Kjente igjen det gamle nicket ditt HønePøne, men har jo lagt merke til det du har nå og. Ligner jo litt på mitt ;-) Hvordan ligger alle dere jenter an med prøvingen nå? Vi er jo som sagt på første prøveperiode så er jo innstillt på at det kan ta litt tid (brukte ca et halv år sist), men hadde jo vært gøy om det klaffet med engang. Har ihvertfall IKM på torsdag eller fredag så hadde jeg vært vanlige utålmodige meg så hadde jeg sikkert begynt å teste imogen ;-) men nå er samboer bortreist og så lovte jeg han at jeg ikke skulle teste før han var tilbake og det er ikke før neste onsdag... Tabbe. Siden det da er mange dager siden IKM vet jeg jo allerede om jeg er gravid eller ikke (ihvertfall ganske sikkert) så angrer litt på at jeg lovte han det. Så nå blir det mer å løpe på toaletter ørten ganger om dagen for å se om det har skjedd noe ;-) Idag har jeg ihvertfall øm korsrygg og murringer så føler på at tanta er rett rundt hjørnet....
Høna08 Skrevet 27. april 2010 #33 Skrevet 27. april 2010 Ser forresten ut som vi ikke er så langt fra hverandre i alder hvis jeg klarer å tolke nickene deres riktig. Er selv 78-model
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 27. april 2010 #35 Skrevet 27. april 2010 Jeg er 81-mod Er på CD 16 nå, ikke positiv ELtest ennå, begynner å bli utålmodig...Mannen reiser bort i morra så typisk om det kommer da
AO3 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #36 Skrevet 27. april 2010 Jeg er også 80-modell, kanskje ikke noe stort sjokk. Prøvingen, ja... Samboeren min tok noen blodprøver i dag, og han insisterer på å vite resultatet av dem først... Slik er det å jobbe i helsevesenet, med risiko for å bli smittet av alt mulig. Når det er sagt, er sjansen for at det skal ha skjedd noe omtrent null (så jeg er overhode ikke bekymret), men han fulgte ikke rutinene da det skjedde... Og så fikk han kjempesjokk da jeg noen måneder senere fikk vannkopper for andre gang, og han "oppdaget" (dvs konsulterte infeksjonsmedisiner under dekke av at jeg var "hans pasient") at det er en typisk ting som kan skje hvis man er HIV-positiv! Det var det første infeksjonsmedisineren spurte om... Samboeren min var helt ødelagt i flere dager inntil prøvesvarene kom, men vi var selvsagt negative, begge to. Men han fikk en skikkelig vekker ang det å følge rutinene når man potensielt har blitt utsatt for blodsmitte, og nå har han altså tatt denne siste blodprøven før han "friskmelder" seg selv... Jeg gleder meg bare til han blir ferdig med denne affæren, jeg er ikke fan av kondomer. Så får han bare prøvesvaret snart, kan vi satse på denne PP, jeg er akkurat ferdig med TR. Men jeg har en ganske så ustabil syklus, så jeg aner ikke når EL er... Hvis jeg har uflaks (har nemlig ofte litt lange sykluser) blir EL akkurat når knotten og jeg drar på en miniferie til mine foreldre, uten min kjære siden han jobber den langhelga. Men men, ikke noe gjøre med det i tilfelle! Forresten så jeg akkurat nå heietråden på Dotten - den husker jeg fra min forrige periode her inne, tenk at de holder liv i den enda! Imponerende!
villmusa Skrevet 27. april 2010 #37 Skrevet 27. april 2010 Hei alle sammen ) Her er vi og i gang med prøving på nr. 2. Har en gutt født i juli -08. Morsomt at så mangen har -08 barn her inne ) Begynne å bli ei stund siden vi starta prøvinga men har en mann som reise mye i jobben sin så da blir det litt begrensa med prøveperioda. Håpa vi alle lykkes snart :-D Hadde foressten et veldig fint svangerskap sist. Var litt plaga med kvalme og oppkast i første trimester, bra i andre og kvalmen kom tilbake på slutten av tredje tri. Hadde en fin fødsel i grunn men var sikkert som alle andre - ganske utkjørt etterpå. Fra første rie til prinsen kom tok det litt over 27 tima. Fikk til slutt epidural som etter fødsel gav meg spinal-hodepine. Så noe epidural blir det hvertfall ikkje på meg om eg skal føde igjen
AO3 Skrevet 28. april 2010 Forfatter #38 Skrevet 28. april 2010 Huff, jeg hadde også spinalhodepine - det var helt grusomt! Enda verre enn rier! Ett og et halvt år senere har jeg fremdeles vanskelig for å snakke om det uten å gråte... fikk du blood patch? Det gjorde ikke jeg, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå