vekten:) Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg dro inn til Oslo for å lete etter kjole til konfirmasjon og 17mail.Lette i nesten 2 timer.Fant en fin en på Lene V,men jeg følte meg litt telt.Så like før jeg holdt på å gi opp stakk jeg innom Svangerskapet(en butikk i Kirkeveien).Noe som satt langt inne å gjøre for JEG skulle IKKE ha en gravid kjole nei.Der fan jeg en konge blå kjole som var helt sjønn.Den fantes i lys rosa også.Den kostet bare 460 kr også.Den tror jeg faktisk kan brukes etter graviditeten også.Litt sånn baby doll,men samtidig kalssisk.De hadde masse fint i kjoler der!Anbefales!
Ccathrine Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 ja man blir litt telt i kjoler i denne tilstanden. Her i hus er den lille ute til 17mai og de to bryllupene jeg skal i i vår/sommer. Jeg kjøpte meg en vid kjole på b.young til jul var rikti nok bare 24 uker på vei da hvis jeg ikke husker feil:)
stripete sjiraff Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Takk for tipset. Får se om det i det hele tatt blir noe 17. mai feiring på meg i år. Vurderer å bare grille på balkongen sammen med broren min og samboeren hans, og da trenger jeg ikke stashe meg opp så veldig. Men greit å vite at det finnes fine kjoler til oss gravide om jeg finner ut at jeg trener det, for jeg har ikke funnet noen selv!
juni2010mamma Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Ja detr har de http://www.svangerskapet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå