Gå til innhold

Problemer med kjole til 17 mai???SE HER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dro inn til Oslo for å lete etter kjole til konfirmasjon og 17mail.Lette i nesten 2 timer.Fant en fin en på Lene V,men jeg følte meg litt telt.Så like før jeg holdt på å gi opp stakk jeg innom Svangerskapet(en butikk i Kirkeveien).Noe som satt langt inne å gjøre for JEG skulle IKKE ha en gravid kjole nei.Der fan jeg en konge blå kjole som var helt sjønn.Den fantes i lys rosa også.Den kostet bare 460 kr også.Den tror jeg faktisk kan brukes etter graviditeten også.Litt sånn baby doll,men samtidig kalssisk.De hadde masse fint i kjoler der!Anbefales!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man blir litt telt i kjoler i denne tilstanden. Her i hus er den lille ute til 17mai og de to bryllupene jeg skal i i vår/sommer. Jeg kjøpte meg en vid kjole på b.young til jul var rikti nok bare 24 uker på vei da hvis jeg ikke husker feil:)

Skrevet

Takk for tipset. Får se om det i det hele tatt blir noe 17. mai feiring på meg i år. Vurderer å bare grille på balkongen sammen med broren min og samboeren hans, og da trenger jeg ikke stashe meg opp så veldig. Men greit å vite at det finnes fine kjoler til oss gravide om jeg finner ut at jeg trener det, for jeg har ikke funnet noen selv!

Skrevet

Har de nettbutikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...