Celeste85 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 I dag er det 30 dager igjen til terminen 21 mai, og jeg må si jeg gleder meg STORT til Eilyn kommer! Er førstegangsfødende så jeg er jo selvfølgelig veldig spent, men mest av alt gleder jeg meg til alt sammen og har absolutt ingen fødselsangst. Var hos jordmor sist torsdag og hun ligger ganske langt ned i bekkenet og med en puls på 140. Hodet er ikke festet, men det var ingen fare hvis vannet gikk, sa hun. Symfysemålet av liggi over det grønne feltet hele tiden så vi får komme på ekstra UL om et par uker for å se hvor stor baby`n egentlig er og om alt er som det skal. Har hatt et forholdsvis normalt svangerskap forutenom blødninger fra uke 13 til uke 16. Heldigvis var det ingen fare, men nå på slutten av jeg begynt å dovne bort i armer og hender på natta og det er svært frustrerende og ubehagelig. Har liggi våken 3 timer inatt, og min kjære samboer måtte masserer meg litt slik at det skulle bli bedre. Det er vel ikke så mye å gjøre med det og bare vente til det går over... Nedpress har jeg også begynt å kjenne. Er det vanlig å få på denne tiden i svangerskapet? Håper det er noen i samme situasjon som har lyst til å skrive litt framover. Dette er en utrolig spennende og fin tid og godt å kunne glede seg sammen med andre her inne! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå