Gjest Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg gidder ikke å gå på butikken i dag. Er kun meg alene som skal spise middag. Har kyllingfilet, og pasta / ris / poteter. Noen som har noen gode retter å anbefale?
Mammaen til Isak Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg er ikke så glad i ris, så jeg bruker heller poteter eller pasta. Potetene kan du skjære i båter, ha de over i en brødpose e.l. og hell over olje og de krydderne du liker. Surr igjen posen og riste godt. Hell de over i en ildfast form eller utover langpanna. Jeg bruker varmluft, 180grader i ca 40min. Kyllingfileten kan du skjære et snitt i,og fylle med ost.Surr bacon rundt. Eller du kan krydre den godt og brune den i panna, de siste 15min på potetene legger du kylling inn også. Lag en en saus enten fra pose eller fra bunnen. Om det var bare jeg som skulle spise, hadde jeg kokt med pasta, hatt litt grønnsaker oppi pastavannet feks brokkoli. og stekt kyllingfileten i panna. Og laget en lettvint saus av litt creme fraiche med løk,hvitløk og krydder.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg har en god!! Strimle kyllingen. Stek opp. Ha i kuttet paptika og løk. Krydre med karri, salt pepper og det du ønsker. Hell over fløte eller rømme ( begge deler smaker godt) Ha den over pastaen. Kjempegod! ::-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå