Gå til innhold

Hvor ble utfloden min av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt intim info dette altså. Å jeg er førstegangs fødende og har 3D ul termin idag og ord ul termin på lørdag og mens termin 5 mai.

Har de siste ukene altid hatt økt utflod om morgenen. Mandags morgen våknet jeg tittet på papire i håp om litt blod eller den berømte slimproppen. Klødde meg i hode og tenkte for meg selv at det er noe rart med denne utfloden men den virker ikke slimete.

Har forstått det sånn at når slimproppen går vet man det i form av at utflod blir mer slimete, en blank klump som kommer ut med litt blod i, eller at den sakte men sikkert blander seg ut i utfloden over flere dager, men vil da oppleve at utfloden blir litt rosa og slimete.

Så utfloden mandags morgen var heller ikke rosa. Var også på modningsakupunktur på mandagen, å på kvelden begynte ting å ta seg opp. Pustet meg igjenom enkelte av smertene, men ingen varte lengere enn 10-30 sek og kom ikke regel messig. I 11 tiden roet det seg og jeg ble dritt lei meg, sambo prøvde alt for å trøste men jeg bare lå der med ryggen til og ofrett han ikke en tanke stakkar.

Så tirsdags morgen tilbyr han meg sex (har ikke fått sex med han siden uke 33), jeg tar såklart imot fordi jeg er lei og vil ha dette krypdyre som har ankret seg fast i min mage ut. Men desverre tar ikke ting seg noe serligg opp igjen, bare en del stikking og spenninger i magen ut over dagen og kvelden. Men det rare var at midt på dagen igår følte jeg meg plutselig så glatt i mellom beina. Gikk på do og ingen ting i trusa, tok litt papir og tørket meg og det som kom på papire var blankt og litt seigt men ikke på noe vis slimete. Tenkte for meg selv igjen at dette var underlig og at dette værken var sæd eller utflod, for når ble det helt blankt??

Så ifra 5 tiden igår har jeg hatt null form for utflod og heller ingen ting så langt idag.

Hva i alle dager kan dette bety?? Flere som har opplevd det sånn? Har slimproppen min gått uten at jeg har lakt skikkelig merke til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...