Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Kanskje litt dumt og tolke og slikt, men ikke så enkelt å spørre rett ut når han er borte på jobb. Jeg og samboeren min hadde rett før påske en lang samtale, jeg sliter psykisk, og dette går ofte utover han, har ikke tenkt over det før han sa det, så dette er noe jeg må skjerpe meg på. Så i denne samtalen så sier han at han vet ikke om han vil fortsette forholdet, han elsker meg, men ettersom jeg ofte har nedturer og "skyldt" på han (uten grunn), så vet han ikke om han takler det mer :-(. Denne samtalen gjorde at jeg virkelig så hvor slem jeg har vært, og hvor urettferdig jeg blir når jeg har nedturer. I tillegg så var det såååå godt at han fortalte hva han mente og slikt, da han er ikke en snakke person. Vi har i ettertid hatt ett mye bedre og åpent forhold, uten at vi har snakket nå mer om denne samtalen. Når han er på jobb i 4 uker, så snakkes vi kun på msn, og da sier han hele tiden hvor mye han savner oss/meg, og at han elsker meg, han planlegger også helgaturer, og langsiktige ting med oss her hjemme. Så da tenker jeg at ville han virkelig ha gått fra meg, så hadde han vel ikke lagt planer for oss sammen, verken korte planer, eller planer over flere år??? Har egentlig ikke tenkt så mye på det som han sa først (om å gå fra meg) på ei stund, for vi har hatt det så bra ilag, men begynte å tenke litt på det nå.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Han mener nok at du har tatt til deg det han har sagt, og at du virkerlig prøver å endre på tingene, så han gir det vel et forsøk nå..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ja jeg prøver virkelig å endre på tingene, og gjør alt for at ting skal funke. Var i påska bort på besøk til ei vennine, og da så jeg virkelig at samboeren min er en helt fantastisk mann, for typen til vennina mi var det verste jeg noen gang har sett, han var så slem at det var helt vondt å høre hvordan han behandlet hennne :-(, tilogmed ungene mine reagerte på hvordan han var. Hadde egentlig trodd at når samboeren min sa at han ville avslutte forholdet, at jeg kom til å knekke ihop enda mer, og bli enda mer deppa, men jeg fikk det som ett "slag i trynet" og våknet skikkelig opp, for jeg fikk da bekreftet at dette funker ikke, jeg skal være glad og lykkelig, for jeg har to flotte barn, en perfekt samboer, hus og jobb og bil :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå