Gå til innhold

Hvem her inne er du generelt mest UENIG med? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv må jeg innrømme at jeg og Gytha Ogg antakeligvis kommer fra to forskjellige planeter. (Men respekterer meningene dine for det altså). =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug lut, i mange tilfeller, men ofte er det som om jeg selv hadde skrevet hennes innlegg, ellers er det Gytha Ogg og Tigerpote..

Skrevet

Hehe, da er vel jeg mest uenig med deg da;P (og jeg som trodde jeg var veldig ukontroversiell....Jeg er det IRL altså...)

Ellers er det ikke lett å vite hvilken anonym som er hvem, men det er nok endel av de jeg er mest uenig med:)

Skrevet

Morsomt at denne tråden kom opp i et anonymforum ! ;)

Skrevet

Selvsagt kom denne tråden opp i et anonymforum;)

Skrevet

Er ikke så aktiv her selv, leser innleg, "uffer meg", ler, banner lett ol.. Men er ikke ofte jeg svarer, gjør jeg det, så er det ikke anonymt (har ikke vært her så lenge selv)

Men så langt:

Sug lut

Gytha Ogg

Tigerpote

Men det finnes da noen innlegg hvor jeg er totalt enig med dere, så kan da ikke være så ille.. hehe

Skrevet

Jeg er mest uenig i denne ANONYM personen! Himla aktiv hun er her! Eget forum har hun fått også!! Og veldig syke og ikke minst motsigende meninger...

Skrevet

Overlord

Mest enig med Sug lut

Skrevet

Tigerpote. Mest enig med Dunder:)

Skrevet

Guri malla. Men hun er her sjelden nå.

Skrevet

Mest uenig med Overlord tenker jeg, og _elsker_ kommentarene til Sug Lut. Hun er bare helt herlig morsom!

Skrevet

Synes overlord er morsom jeg:) Også digger jeg sug lut.

Har ikke hørt så mye fra miss.night før i dag, men synes ikke hun har så mye fornuftig å komme med. Hun prøver i beste fall å skaffe seg et navn på "kjendis"-listene tror jeg:)

Skrevet

Tror jeg stort sett er enig med deg jeg Gytha Ogg? Kommer ikke på noen som jeg er veldig uenig med. De fleste pleier igrunn å være anonyme.

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har sett henne her men synes Vålerenga&daniel er ganske uspiselig.

Skrevet

Oslomor er jeg mest uenig med.

og Mom2two

Skrevet

Tar totalt feil der.. Jeg er ny her o.O har så langt lest en del innlett fra div. og føler meg totalt enig med dem noen ganger, og er helt enig med dem ellers..

Ingen planer om å være på noen teit "kjendis"-liste. Sier bare det jeg mener, og er ikke redd for å stå med nicket mitt. Og er heller ikke redd for å legge meg flatt og be om unskyldning, når jeg ser jeg har tatt feil..

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Veldig gjennomsnittelig da, jeg er ofte enig også.

Overlord og AnneB-blir trebarnsmor ( tror jeg nicket er?)

Skrevet

Jeg så det. Digger faktisk folk som legger seg flate og ber om unnskyldning! :)

Skrevet

Her er vi forskjellige ja, for jeg er stort sett alltid enig med Gytha Ogg. Men det er kanskje ikke så rart siden jeg ser vi også har samme smak i bøker. ;-)

Men ellers tror jeg ikke jeg har lagt merke til at det er noen enkeltpersoner jeg alltid er uenig med.

Skrevet

Veldig sjelden jeg er enig med Solstråle69

Av ren nysgjerriget; hva er det som gjør at dere er så uenige med meg? (mange av dere)

Skrevet

Mente jo ikke å være ekel eller noe, men missforsto det hele, lærte hvertfall at jeg kanskje bør vite hva de mener før jeg sier noe.. hehe

Skrevet

Oslomor og mom2two her også.

Skrevet

Monajenten er ikke min type for å si det pent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...