*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg hadde hastekeisersnitt for 2 1/2 uke siden. Blødde en del til å begynne med men det avtok og ble mer som siste dag i mensen. Så kom det store, sorte klumper med blod. Dette var visst vanlig og var sårskorpen på såret inne i livmoren som løsnet. Så skiftet det farge og ble helt oransje. Nå har det blitt mer utflod. Tykk,seig utflod uten farge nesten. Det lukter litt merkelig. Er dette normalt? vet ikke hordan det skal lukte eller se ut jeg? .... Håper noen kan svare.
Mammaen til Isak Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Ja jeg hadde i allefall det etter fødsel, blødde jo mye lenger enn 2,5 uke også da, men det er kanskje ulikt fra fødsel til ks, det veit ikke jeg så mye om ) Og hele den prosessen med blødninger og utflod varte vel en 7 ukers tid. Den var tykk og seig og luktet rart, som du sier Er du usikker, ringer du legen
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 kommer vel til å vare en 6-8 ukers tid fikk jeg beskjed om. Men hvis du også hadde denne utfloden er det helt sikkert normalt det også:-) Er mamma for første gang jeg så ikke vet jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå