vonita Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 hei, de som har planlagt keisersnitt har som regel en grunn. det er ikke særlig ålreit med slike innlegg. det er foreksempel de som har blitt seksueltmisbrukt og pågrunn av det har problemer med og skulle føde naturlig. tenk litt lenger før dere henger ut de som tar ks. jeg har nemmelig blitt seksuelt misbrukt i to år når jeg var barn, men har ikke plankagt ks. ikke uttal dere om noe dere ikke har 100% peiling på.
Pinnus Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Nei, nå får du kutte ut altså! Har du lest hele den andre tråden? Der står begynner hele tråden med; "Er det pga fare for komplikasjoner ved normal førdsel, noen som enkelt og greit ikke kan føde normalt.. O.l, Så forstår jeg det.." Gjennom hele tråden blir det konstatert, opptil flere ganger, at det ikke handler om folk med gode grunner, enten de er fysiske eller psykiske. Som f.eks angst av forskjellige slag, seksuell misbruk, medisinske årsaker osv osv.... Tråden, som overskriften lyder, handler om at HI ikke forstår hvorfor noen frivillig velger keisersnitt. Eksemplene som kommer nedover i tråden er folk som er redde for smertene, revning, redd for glufsa si osv, helt normale fødselsrelaterte ting. Kommer også frem flere eksempler hvor folk skriver at de har bekjente som bokstavelig talt har sutret seg til ks. Altså, tråden handler om folk som får keisersnitt uten å ha noen andre grunner enn at de selv ønsker. Snakker igjen ikke om angst her. I tilfelle du har gått glipp av det så er dette et krangleforum hvor alt er ålreit å skrive om. Hvis ikke du tåler det burde du kanskje holde deg til de vanlige sidene? Knøttet skriver jo hellet ikke at hun er imot ks? Litt vanskelig siden hun har vært igjennom ett? Henge ut enkeltpersoner i overskrifter på den måten du gjør er forresten minst like gale vil jeg påstå! Dessuten, folk er i sin fulle rett til å være i mot ks av personlige årsaker. Ingen som har skrevet "seksuell misbruk er en tullete grunn til å få ks og det burde de derfor ikke få." I så tilfelle lurer jeg veldig på hvor du har lest dette? Og nei, siden jeg har fått dette spørsmålet flere ganger, jeg kjenner ikke Knøttet i det hele tatt, men syns folk har hoppet over hele poenget i den tråden, trukket konklusjoner alt for fort og anklager henne for å mene ting hun aldri har skrevet. DERFOR blander jeg meg inn i den saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå