Gå til innhold

ganske kraftige murringer i ryggen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så lurer på om noe kan være på gang eller om det bare er lureri. Har hatt murringer i ryggen fra tid til annen de siste ukene, men ikke så mye som idag. Har holdt på noen timer allerede og har ikke blitt noe særlig verre ennå...litt verre kanskje. Kjenner ingenting i magen, men det gjorde jeg ikke forrige gang heller...kjente kun i ryggen da også. Og da gikk det 12 timer fra jeg kjente det første til ungen var ute. Så da burde det vel kanskje begynne å bli verre nå da snart siden jeg har kjent det noen timer allerede....siden fødsel nr 2 ofte går fortere enn fødsel nr 1. Er veldig usikker på om det er noe på gang eller om det ikke er det....så får vel bare vente og se om det tar seg mer opp. Gutten er i barnehagen og mannen er på sjøen, men han er hjemme om 2-3 timer sikkert....så får håpe han rekker det om det skulle være alvor dette. Svigermor er standby klar til å kjøre meg om ting begynner å skje iallefall. Spennende, men skummelt også....gruer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg hadde ganske kraftige murringer i ryggen i går kveld, har også hatt det slik tidligere, men ikke fullt så kraftig. Jeg fikk virkelig på følelsen at her skjer det noe snart. Da mannen min kom hjem stod jeg og vugget på hoftene, var mest behagelig slik og da syntes han det lignet veldig på stillingen jeg inntok da det var i gang med nr 1 (er nr 2 dette). Det holdt på slik i ca 2 timer, så prøvde jeg å legge meg litt for å slappe av og vips så forsvant alt!Hadde en del harde kynnere i natt, men idag har det vært så og si ingen tegn..huff, føler meg litt lurt. Jaja, det er vel bare å vente og se..

Lykke til, får håpe det tar seg opp for din del da!Du får holde oss oppdatert! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...