Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Herregud, den der debatten avslører hvor hysterisk førstegangsfødende kan klare å være. Jeg var nok litt mer stresset med nr en enn med nr 2, men så fullstendig på viddene har jeg virkelig aldri vært. I all verden, ikke la NOEN få holde babyen? Tror dere barnet er laget av glass? Kvinner har født barn til alle tider, uten å fremstå som skjøre porselensdukker som babler om "MEG OG MINE BEHOV". Har dere mistet all kontakt med jorden? Dere fremstår som komplette tullinger!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 ahhh,shut it!!! Er faktisk flere grunner til at førstegangsfødene er,som du kaller "hysterisk",du har jo vært der selv,er så lei dere som henger dere i opp i andres avgjørelser,er DERES BARN og de bestemmer,så enkelt er det,og ja,det blir nok anderledes med nr 2,av den grunn at man er tryggere på seg selv som foreldre!!
Gjest Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Kvinne, støtt og forstå dine medkvinner! Jeg var også slik med mitt første, litt med nr. 2, og bittelitt med nr. 3. Det finnes alltid en grunn, men først må man være interessert i å forstå.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Synes de aller fleste her inne prioriterer seg selv og sine behov. Det gjelder absolutt ikke hysteriske førstegangsmødre, men alle de som pleier egoismen istedet for barn og familie. Da mener jeg de som slenger ungen til barnevakt umiddelbart etter fødsel, drar på fylla annehver helg, stikker på ferie uten barna, og lever etter regelen "så lenge jeg har det bra har barna det bra".
Gjest Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 De har sikkert en grunn de og, gjør ingenting å legge litt bånn på kritikken kvinnfolk imellom uansett hvordan en mor håndtere livet med barn. Ser man noe som ikke er bra, ja så tilby hjelp.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Du får huske på at disse hysteriske damene er de eneste i hele verden som faktisk har fått barn. Dette gjelder også å være gravid! Med andre ord; støtter hva du sier!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå