Gå til innhold

Noen med termin i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag, men ser ikke ut som det skjer noe her:( Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin idag jeg også, og har hatt ganske kraftige murringer i ryggen siden tidlig idag. Ser ut som de blir sterkere og sterkere, så mulig noe er på gang for mitt vedkommende....men er jo bare det at en kan jo aldri vite om det er alvor eller om det er lureri

Skrevet

Så spennende, håper det tar seg opp for din del da:) Jeg har ingen tegn, har selvfølgelig kynnere, nedpress osv, men det kan man jo ha uten at noe skjer med det første... Sist gang sa det bare pang når fødselen startet, så går liksom å venter på at kanskje om fem min, eller kanskje om ti minutter.... Kan bli lange dager:)

Skrevet

Jeg er en dag på overtid. Har en fölelse av at det ikke kommer til og skje noe för over helgen. Dagen begynner og bli lange, men jeg forsöker og nyte tiden jeg har igjen ved og ta vare på meg selv og kose meg sammen med samboern :)

Skrevet

ja det blir lenge dager når termindagen er passert iallefall. Gutten min på 2 år ble født 6 dager før, så har allerede vært 6 lange dager her å gå å vente....var jo liksom så sikker på å få før termin jeg, siden han ble født før. Men nå kan det jo se ut som noe skjer iløpet av dagen her da....for må jo være noe på gang med de ryggsmertene jeg nå kjenner

Skrevet

Jeg har også mest følelsen av å gå noen dager til, har hele tiden tenkt 24. april, så for min del har jeg ikke venta så mye før termin, men det er klart, er noe med denne dagen:)

Skrevet

termin 22. april, altså i mårra, men ser helt rolig ut nå:S blæh... prøver å fokusere på andre ting enn fødsel for tida så jeg ikke går på veggen her, men går mye i de tankene likavel...;) hehe

men nå er vi uansett strax ferdige!! :)

Skrevet

ja termin for 4 dager siden...off har hatt murringer og maserier leeenge nå...men skjer jo ikke noe mere....

trodd det har vert noe på gang flere ganger de siste dagene..men naida!

så nå gidder jeg ikke tenke det er noe på gang før jeg skriker av smerte hehhe..

Skrevet

har termin på lørdag, altså 3 dager igjen. spennende!! virker ganske utenkelig å være gravid i 2 UKER til, håper ikke det! spent på hvordan det hele starter også... lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...