Glad tobarnsmamma Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 De siste dagene har jeg vært plaget med kynnere nesten hele dagene. Selv om jeg sitter helt stille, kommer de igjen og igjen. Flere som er plaget med dette? Noe som hjelper? Hvordan føles deres kynnere? Hos meg strammer magen seg veldig, og jeg kjenner pulsen dunke og et "trykk" i hodet. Har dere lignende "følelse"?
Tullball Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Samma her. Kommer hvert 5 min. Er sykemeldt med streng beskjed om å holde meg til sofaen... Noen ganger strammer det bare veldig. Noen ganger er de vonde som menssmerter. Kjenner meg ikke igjen i det du sier om puls og trykk i hodet. Kom på at jordmor sa på fødselsforbredende kurset at hvis du får plutselig trykk i panna eller bak øynene så burde du nevne det for legen fordi dette kan ha sammenheng med endringer i blodtrykk og kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning.... Ikke for å skremme, men du kan jo kanskje nevne det på neste kontroll...
T#3 Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 har mye kynnere ja! Jeg blir ofte litt ør i hodet, men det går fort over. Kan tenke meg det er noe årer som klemmes litt eller noe...? Gud det skal bli godt å bli ferdig!!
Ailen Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg har ogsä mange kynnere, har hatt dette leeenge og har värt pä ekstra ul for ä skjekke at de sterke kynnerene mine ikke modnet noe da jeg var i uke 21. (er i uke 32-33 nä) fikk da beskjed om at jeg hadde verdens lengste livmorhalstapp.. Men! jeg kjenner ogsä at jeg blir helt ör og när det strammer til sä mister jeg pusten. föles rett og slett som at jeg ikke klare trekke pusten. kjempe ekkelt när det skjer när jeg stär rett opp og ned pä gulvet. da mä jeg sitte meg ned med en gang! Det som har hjulpet meg veldig er ä ta en varm dusj og gä og legge meg pä siden. eller bare ligge meg ned pä siden! sitter jeg i stresslessen og ligger bakover blir det verre. ligger jeg pä ryggen ber jeg om ubehagelige kynnere da det virker som de blir fremprovosert av dette..
Glad tobarnsmamma Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 Linda86-spire nr to i magen - kjenner meg veldig igjen ang. at det blir verre når jeg sitter i stresslessen... På nettene er det kun å ligge på siden som funker, ellers stopper de aldri... synes det er rart å få kynnere til og med på natten når jeg ligger helt i ro, trodde kynnere skulle gi seg om en la seg ned og slappet av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå