Gå til innhold

Stelleutfordringer


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Huff hvert stell har blitt en kamp her. Ikke søren om han skal ligge på stellematta. Sutrer og prøver å vri seg på magen og spreller. Vil i alle fall ikke ligge i ro. Det er sikkert og visst.

Har begynt å skifte bleie mens han står oppe etter bordet om det bare er tissebleie. Men med bæsjebleie er det jo mest praktisk å ha han liggende. Men da er det full fight.

 

Flere som har en makk på stellebordet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har flyttet stellematen til gulvet på badet, dette mest fordi jeg er så redd for at han skulle falle. Men den siste tiden har det vært "morro" med å skifte fordi han beveger seg sånn og helst vil leke. Må si det går greit, men må noen ganger holde litt i han.

 

Ting jeg har/gjør for at han skal ligge i ro

-leker han kan leke med

-blåser han på magen

-synger

 

Ja man merker godt at de ikke er små babyer mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makk her også!!!! Det er skikkelig irriterende og jeg merker jeg blir sinna når han makker rundt når jeg prøver å få han rein etter ei skikkelig levering. Blir noen håndkleskift da... Men jeg også prøver å gi han noe nytt å leke med oppå stellebordet. Men det er jo begrenset hvor mye nytt og spennende det er på badet da. Deodoranter, kremer, hårspenner, ja kreativiteten får kjørt seg hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...