Gå til innhold

Når vi er inne på DIB/BIM-kjendiser ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nick kjenner du igjen?

Skriv opp alle du husker i farten, tror nok det er litt forskjeller her, men sikkert noen som går igjen hos alle. Og de er jo det EKTE dib/bim-kjendisene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sug Lut

Overlord

Brooklyn *høtgravid*

prebs

Blomstersara

Tale30

Gytha Ogg

Kapabel

Skrevet

Dette er ærlig talt det mest idiotiske spørsmålet jeg ser her inne.

Skrevet

Jeg skal søren klype meg skrive opp meg selvog signere Anonym. Basre vent på noen flere innlegg først. Joho, kjendisstatus på BIM/DIB er "so close" - jeg kan lukte den og den likter fis

Skrevet

Hahaha, jeg tenkte på det samme selv, men jeg holdtt meg for god til det. Enn så lenge! Dæver hvis du glemmer anonymknappen, hohoho!

Skrevet

Så sære da! Er det ikke LITT morsomt en gang??

Skrevet

Blond

Guri Malla

Sug Lut

Pa Te Ti Ca

Lammekjøttmannen

Tale 30

Skrevet

Jeg skumleser alltid disse trådene, og er lykkelig for at jeg ikke står her.

Skrevet

Er det ikke heller litt flaut å være en som alle husker? En som er her ofte og tydeligvis har det kjedelig iIRL?

Skrevet

Jo, enig. Jeg så på den lista over de som poster flest innlegg, og svarer på flest innlegg, og tenker at jeg er glad jeg har et liv utenom. Jeg står ikke på lista over de som skriver og svarer mest.

Skrevet

Enig med deg, 13:44. Priser meg lykkelig over at jeg ikke er nevnt. Eller vent, jeg er jo det, jeg er jo Anonym, tihi...

Skrevet

Heheh, jeg er ikke på noen av de listene der heller jeg*:P

Skrevet

Visste ikke at det fantes en slik liste jeg. Men jaggu var jeg på den! Ikke noe å være direkte stolt av, men jeg skjemmes ikke. Har som unnskyldning at jeg er sykemeldt i svangerskapet pga. bekkenløsning og er så og si lenket til sofaen. Veldig kjedelig, men fint tidsfordriv å titte innom her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...